Ana içeriğe atla

6. Sınıf Bilişim Teknolojileri Dersi Haftalık Konu Materyalleri

 



6. Sınıf Bilişim Teknolojileri Dersi 1. Dönem Haftalık Konu Materyalleri

1. Hafta - Bilişim İle Değişim

2. Hafta - İşletim Sistemini Tanıyorum

3. Hafta - Dosyalarım Nerede

4. Hafta - Artık Daha Bilinçliyim

5. Hafta - Yaratıcı Ürünler Nasıl Korunuyor

6. Hafta - Dijital Dünyanın Suçluları

7. Hafta - Dijital Dünya

8. Hafta - Bilgilerimizi Ölçelim

9. Hafta - Bilgim Değerli ve Önemli

10. Hafta - Dijital Tehlikeler

11. Hafta - Bilgisayar Ağları

12. Hafta - Ara-Tara, Sor-Sorgula

13. Hafta - İletişim Benim İşim

14. Hafta - Sayılarla Oynuyorum

15. Hafta - Veriler Filtreleniyor ve Sıralanıyor

16. Hafta - Bakalım Neler Öğrendik

17. Hafta - Ses ve Video İşleme Programları

18. Hafta - Videomu Düzenliyorum


6. Sınıf Bilişim Teknolojileri Dersi 2. Dönem Haftalık Konu Materyalleri

1. Hafta - Haydi Veri Toplamaya

2. Hafta - Sabit mi Değişken mi?

3. Hafta - Böl, Parçala, Çöz

4. Hafta - Problem Çözmek Benim İşim

5. Hafta - Farklı Yollardan Aynı Çözüm

6. Hafta - Ayıkla Pirincin Taşını

7. Hafta - Benzer Sorun Benzer Çözüm

8. Hafta - Bilgilerimizi Ölçelim

9. Hafta - Scratch ile Tanışıyorum

10. Hafta - Scratch'i Keşfediyorum

11. Hafta - Haydi Canlanalım

12. Hafta - Nesneler Konuşuyor

13. Hafta - Düşünen Bilgisayar

14. Hafta - Çizim Yapıyorum

15. Hafta - Oyun Yazıyorum

16. Hafta - Scratch Projem

17. Hafta - Projelerimizi Değerlendiriyoruz

18. Hafta - Projelerimizi Değerlendiriyoruz


Benzer Konular:

5. Sınıf Bilişim Teknolojileri Dersi 1. ve 2. Dönem Haftalık Konu Materyalleri İçin TIKLAYINIZ

Bilişim Teknolojileri Dersi Online Testleri ve İnteraktif Etkinlikleri İçin TIKLAYINIZ

Scratch ile Yapılmış Etkinlikler İçin TIKLAYINIZ

Mblock ile Arduino Örnekleri İçin TIKLAYINIZ

Yorumlar

Popüler Yayınlar

Bilişim Haftası Dökümanları

Bilişim Haftası ile dökümanları indirmek için tıklayınız Benzer Konular: Bilişim ve İnternet Kulübü Yıllık Planı İndirmek İçin TIKLAYINIZ

4006 Tübitak Projesi Yaka Kartı

4006 Tübitak projelerinde sunum esnasında öğretmen ve öğrencilerin kullanabileceği tübitak yaka kart tasarım linki aşağıdadır. Tübitak Yaka Kartı tasarımını indirmek için TIKLAYINIZ (Yukarıda ki Linke tıkladıktan sonra açılan sayfada ekranın  Sol Köşede Dosya Menüsüne girip indir'e basarak dosyayı indirebilirsiniz) Benzer Konular: Tüm Photoshop Çalışmalarım İçin TIKLAYINIZ (Tüm  Photoshop Çalışmalarım  İçin Linkine tıkladıktan sonra açılan sayfanın en altındaki "Diğer Yayınlara" tıklayarak diğer sayfadaki  Photoshop Çalışmalarına  ulaşabilirsiniz)

Okul Kermesi Bilet ve Afiş Tasarımı - PSD İndir

Okul Kermes Bilet ve Afiş Tasarımının PSD Halini İndirmek İçin TIKLAYINIZ Benzer Konular: Tüm Photoshop Çalışmalarım İçin TIKLAYINIZ (Tüm  Photoshop Çalışmalarım  İçin Linkine tıkladıktan sonra açılan sayfanın en altındaki "Diğer Yayınlara" tıklayarak diğer sayfadaki  Photoshop Çalışmalarına  ulaşabilirsiniz)