Ana içeriğe atla

6.1.12 - ARA-TARA, SOR-SORGULA

6.1.12 - ARA-TARA, SOR-SORGULA

Kazanımlar:
6.3.2.1. Arama motorlarını kullanarak ileri düzeyde araştırma yapar.
6.3.2.2. Bilgiye ulaşırken zararlı ve gereksiz içerikleri ayırt eder.
              "Ulaşılan bilgilerin doğruluğu konusunda şüpheci yaklaşımlarla farklı kaynaklardan                            sorgulama yapmaları sağlanır."
6.3.2.3. Bilgi yönetimi kavramını ve önemini ifade eder.
             "Bilgi kirliliği konusunda duyarlı davranmanın gerekliliği vurgulanır."
6.3.2.4. EBA üzerinden farklı içeriklere erişim sağlar.

Ünite Sunumu

6.1.12 A - Google Google Söyle Bana Sunumunu İndirmek İçin TIKLAYINIZ

6.1.12 C - Bilgi Yönetimi ve Bilgi Kirliliği  İçin TIKLAYINIZ

6.1.12 D - İyi ki Varsın Eba için TIKLAYINIZ


Ünite Afişi ve Etlinliği

6.1.12 B - Ben Şüpheciyim Çalışması İçin TIKLAYINIZ

Şüpheciyim Ben Etkinliğinin Cevap Anahtarını İndirmek İçin TIKLAYINIZ

Ünite İnteraktif Testi

6.1.12 Ara Tara Sor Sorgula İnteraktif Doğru Yanlış Testi İçin TIKLAYINIZ

Benzer Konular

6.1.13 İletişim Benim İşim Konusu İçin TIKLAYINIZ

6.1.11 Bilgi Ağları Konusu İçin TIKLAYINIZ

5.1.12 Görsel İşleme Programları Konusu İçin TIKLAYINIZ

Yorumlar

Popüler Yayınlar

Bilişim Haftası Dökümanları

Bilişim Haftası ile dökümanları indirmek için tıklayınız Benzer Konular: Bilişim ve İnternet Kulübü Yıllık Planı İndirmek İçin TIKLAYINIZ

4006 Tübitak Projesi Yaka Kartı

4006 Tübitak projelerinde sunum esnasında öğretmen ve öğrencilerin kullanabileceği tübitak yaka kart tasarım linki aşağıdadır. Tübitak Yaka Kartı tasarımını indirmek için TIKLAYINIZ (Yukarıda ki Linke tıkladıktan sonra açılan sayfada ekranın  Sol Köşede Dosya Menüsüne girip indir'e basarak dosyayı indirebilirsiniz) Benzer Konular: Tüm Photoshop Çalışmalarım İçin TIKLAYINIZ (Tüm  Photoshop Çalışmalarım  İçin Linkine tıkladıktan sonra açılan sayfanın en altındaki "Diğer Yayınlara" tıklayarak diğer sayfadaki  Photoshop Çalışmalarına  ulaşabilirsiniz)

Scratch ile Balık Yeme Oyun Yapımı

Scratch ile beraber balık yeme oyun örneği yapacağız. Scratch ile beraber yapacağımız balık yakalama oyun örneği için 3 balık ve 1 köpek balığı ekliyoruz sahnemize. Köpek balığını seçip kod kısmına resimdeki kod parçalarını ekliyoruz. Köpek balığımız sürekli hareket halinde olacağı için Kontrol menüsünden “Sürekli Tekrarla” kod bloğunu alıyoruz. İç Kısmına ise köpek balığının farenin hareket yönünde hareket etmesi için Hareket menüsünden “Fare Oku yönünde dön” kod parçasını ekliyoruz. Böylece fareyi biz nereye götürürsek köpek balığıda o yönde gidecek. Giderken 3 adım atacak . Öncelikle Veri Menüsünden Yenen Balıkların sayısını tutması için “Yenen Balık” adında bir değişken oluşturuyoruz. Bunu tüm kuklalara uygula diyoruz. Balıklardan birini seçip içerisine kodları yazmaya başlıyalım. Oyun başlar başlamaz yenen balık 0 olsun. Balıklar görünsün. Balıklar sürekli hareket edeceği için Kontrol menüsünden “Sürekli Tekrarla” kod parçası ekleyip içerisine şu kod