Ana içeriğe atla

6.1.10 C - Virüsleri Nasıl Fark Ederiz ve Korunuruz?

6.1.10 C - Virüsleri Nasıl Fark Ederiz ve Korunuruz?
SÜRE: 15 dk.

KAZANIMLAR
6.2.3.6. Güvenlik yazılımlarının kullanım amaçlarını açıklar.

ANAHTAR KELİMELER
Virüs, Virüsten Korunma

MATERYALLER
6.1.10.C1 - Virüsleri Nasıl Fark Ederiz ve Korunuruz Afişi

HAZIRLIK
Afişin çıktısını alıp afişi sınıfa asınız. Eğer çıktı alamıyorsanız, sınıfta afişi yansıtıp öğrencilerle virüslere karşı alınabilecek önlemleri tartışınız.

UYGULAMA
Afiş üzerinden virüslü bir sistemi anlama ve virüs bulaşmasını engelleme konuları hakkında bilgi veriniz. Afişe ek olarak başka neler eklenebileceğini sınıfça bulmaya çalışınız.

Virüsleri Nasıl Fark Ederiz ve Korunuruz? Afişini İndirmek İçin TIKLAYINIZ

6.1.10 Virüsleri Nasıl Fark Ederiz ve Virüslerden Nasıl Korunuz? Boşluk Doldurma Etkinliği İçin TIKLAYINIZ

Benzer Konular:

6.1.10 Dijital Tehlikeler Konusuna Geri Dönmek İçin TIKLAYINIZ

Yorumlar

Popüler Yayınlar

Bilişim Teknolojileri ve Yazılım Dersi Proje Konuları

BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ VE YAZILIM DERSİ PROJE ÖDEV KONULARI Çocuklar için uygun web sayfalarını araştırıp tanıtma ve afiş hazırlama. Bilişim suçlarına örnek olabilecek gerçek olaylar araştırıp sunma. Alınacak tedbirleri açıklama ve afiş hazırlama. Sosyal Medya araçlarını araştırıp tanıtma, sağladığı faydaları açıklama afiş hazırlama. İnternette arama yaparken kullanılan teknikleri araştırma afiş hazırlama. Arama motorlarının geçmişini araştırıp gelişim aşamalarıyla tanıtma afiş hazırlama.(Dünden bugüne arama motorlarının tarihi) Bilgisayarların tarihi gelişimini araştırıp açıklama. Tarihteki en önemli icatları araştırma afiş hazırlama. Robotlar konusunda araştırma afiş hazırlama. İşletim sistemi nedir? Neden önemlidir? En az iki işletim sistemini karşılaştırarak avantaj ve dezavantajlarını gösteren bir afiş çalışması hazırlayınız. (Karşılaştırılacak işletim sistemleri Win7 ve Win8) İnternetin ...

Sınav Analizi

Okul idaresi tarafından istenen Sınav Analizini indirmek için TIKLAYINIZ Sınav Analizi 25 soruluk sınav içindir. Eğer 20 soruluk sınavınız varsa soruların cevaplarına 4 değilde 5 puan verip, sondaki 5 soruluk kısmı silip kullanabilirsiniz. Benzer Konular: Sene Sonu Ders Kesim Raporu İçin  TIKLAYINIZ Yazılı Kağıdı Teslim Tutanağı İçin  TIKLAYINIZ Ders İçi Performans Ölçeği İçin TIKLAYINIZ Dönem Sonu Yapılacak İşlemler İçin  TIKLAYINIZ

6.1.9 E - Bilge Kunduz Çalışması

SÜRE: 20 dk. KAZANIMLAR 6.2.3.3. Bilgi koruma yöntemlerini ifade eder. 6.2.3.4. Bilgi paylaşımı sürecinde olası riskleri değerlendirerek alınabilecek önlemleri tartışır. ANAHTAR KELİMELER Şifreleme, Veri Güvenliği MATERYALLER 6.1.9.E1 - Bilge Kunduz Çalışma Kâğıdı HAZIRLIK “Bilge Kunduz Çalışması” etkinliğinden, bilgiyi şifreleme konusunda öğrencilere örnek olacak bir çalışma kâğıdı hazırlanmıştır. Öğrencilerinizin seviyesine göre örnek sayısını arttırabilir, soruları çeşitlendirebilirsiniz. Uygulama öncesi çalışma kâğıdına göz atıp çözümlere bakınız. UYGULAMA 6.1.9.E1 - Bilge Kunduz çalışma kâğıdını tahtaya yansıtarak öğrencilerle birlikte soruları yanıtlayınız. 1) Bilge Kunduz Hızlı Bilge Kodu Sorusu Çalışma kâğıdını dağıtıp soruyu öğrencilere sorunuz. Öğrencilerin anlamadığı yerleri açıklayarak öğrencilerin yanıtı bulmalarını bekleyiniz. 2) Büyükada Sorusu Bu soruda, şifreleme mantığını çözmenin kolaylığını ve zorluğunu tartışınız. 3) Öğle Yemeği Sorus...