Ana içeriğe atla

6.1.11 C - Ağa Takılan Çözümler

6.1.11 C - Ağa Takılan Çözümler

SÜRE: 30 dk.

KAZANIMLAR
6.3.1.2. Bir ağdan dosya ve yazıcı paylaşımı yapar.
6.3.1.3. Bilgisayar ağlarının boyutlarına ve bileşenlerine ilişkin farklılıkların nedenlerini tartışır.

ANAHTAR KELİMELER
Dosya ve yazıcı paylaşımı

MATERYALLER
6.1.11. C1 - Ağa Takılan Çözümler Çalışma Kâğıdı

HAZIRLIK
Ders öncesinde gruplara yetecek kadar sayıda durumu, 6.1.11.C1 - Ağa Takılan Çözümler çalışma
kâğıtlarından çıktı alarak kesiniz.

UYGULAMA
Öğrencileri sınıf mevcuduna göre üç ya da dört kişilik gruplara ayırınız. Gruplara aşağıdaki durumları içeren kâğıtlardan birini veriniz ve kâğıtta yazan durumu okumalarını, çözüme ulaştıracak önerilerde bulunmalarını söyleyiniz. Gruplar durumlara çözümler ürettikten sonra her grubu dinleyiniz ve diğer öğrencilere bulunan çözümler hakkında ne düşündüklerini ve bu çözümlere ekleme yapıp yapmayacaklarını sorunuz. Her durumun ardından durumun çözümünü (bilgisayar ağı, kablosuz bağlantı, dosya ve yazıcı paylaşımı gibi) öğrencilere açıklayınız, gerektiğinde etkileşimli tahta ya da projeksiyon cihazı kullanarak çözüme giden yolları öğrencilere aktarınız.

Ağa Takılan Çözümler Çalışma Kağıdını İndirmek İçin TIKLAYINIZ

Benzer Konular:

6.1.11 Bilgisayar Ağları Konusuna Geri Dönmek İçin TIKLAYINIZ

Yorumlar

Popüler Yayınlar

Scratch ile Pacman Oyunu Yapımı

Scratch ile beraber pacman oyun yapımı örneğini yapacağız. Scratch ile yapacağımız Pacman Oyun örneğe başlamadan önce internetten pacman oyunu için arka plan indirip scratch'te sahne dekor kısmına ekleme yapıyoruz. İndirdiğim arka plan koyu renkli olunca ben koyu renkleri beyaz ile boyadım. Kenarlıkları ise daha kalın yaptım. Arka planımızı çalışmamızın içine ekledikten sonra pacman karakterini oluşturmaya geldi. Pacman karakteri için sarı renkli tam bir daire çizdim. Ondan sonra çizgi aracını kullanarak merkeze doğru iki tane çizgi çizdim. Arada kalan kısmı silgi ile sildim. İsterseniz arkaplanı sil aracını kullanarak iki siyah çizgi arasını silebilirsiniz. Böylece, pacman karakterimiz ağzı açık bir vaziyette yerini aldı. Pacman karakterinin tam önüne kılavuz bir nokta oluşturdum. Bu bize hareket etmemizi sağlayacak. Ben kırmızı bir nokta oluşturdum. Biraz belirgin oldu, isterseniz bu kırmızı noktayı daha da ufaltabilirsiniz, isterseniz başka bir renk verip daha görünmez ...

2023 - 2024 Bilişim Teknolojileri ve Yazılım Dersi Yıllık Planları

2023 - 2024 5 ve 6. Sınıf Bilişim Teknolojileri ve Yazılım Dersi Yıllık Planları aşağıdaki linktedir 5.Sınıfların Yıllık Planı : (Yeni Müfredata Göre) 5. Sınıf Bilişim Teknolojileri Yazılım Dersi Yıllık Planlarını İndirmek İçin TIKLAYINIZ Not: Linke tıkladıktan sonra açılan sayfada ekranın  Sol Üst Köşede Dosya Menüsüne girip indir'e basarak dosyayı indirebilirsiniz 6.Sınıfların Yıllık Planı : (Yeni Müfredata Göre) 6. Sınıf Bilişim Teknolojileri Yazılım Dersi Yıllık Planlarını İndirmek İçin  TIKLAYINIZ Not:  Linke tıkladıktan sonra açılan sayfada ekranın   Sol Üst Köşede Dosya Menüsüne girip indir'e  basarak dosyayı indirebilirsiniz Benzer Konular: 1.Dönem Bilişim Teknolojileri Zümresi İçin TIKLAYINIZ 2.Dönem Bilişim Teknolojileri Zümresi İçin  TIKLAYINIZ 5.Sınıf Bilişim Teknolojileri ve Yazılım Ders Ders Notları İçin TIKLAYINIZ 6.Sınıf Bilişim Teknolojileri ve Yazılım Ders Ders Notları İçin  TIKLAYINIZ Scratch Uygulamalar...