Ana içeriğe atla

Ders İçi Performans Ölçeği

Ders İçi Performans Ölçeği, otomatik dağıtımlı ders içi performans ölçeği

Bilişim Teknolojileri ve Yazılım Dersi Ders içi performans ölçeğini aşağıdaki linkten indirebilirsiniz. Ölçek excel formatında olup otomatik hesaplama formülüde dahildir.

https://drive.google.com/file/d/0B7zeuMp7XmllZTBHVkZGZG5kb1E/view?usp=sharing
Ders içi performans ölçeği - 2 //Puanı otomatik olarak dağıtır
https://drive.google.com/file/d/1bqSEqCMy8IYLTExzGPqjdZ3HMMmtrrTG/view?usp=sharing


Benzer Konular:

Sene Sonu Ders Kesim Raporu İçin TIKLAYINIZ

Yazılı Kağıdı Teslim Tutanağı İçin TIKLAYINIZ

Sınav Analizi İçin TIKLAYINIZ

Dönem Sonu Yapılacak İşlemler İçin TIKLAYINIZ

Bilişim Teknolojileri Dersi Sene Sonu Zümresi İçin TIKLAYINIZ


Yorumlar

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar

6.1.1 Teknolojinin Etkileri Eşleştirme Testi

Benzer Konular  Bilişim Teknoloji Dersi İle İlgili Online Testler İçin TIKLAYINIZ (Tüm Online Testler İçin Linline tıkladıktan sonra açılan sayfanın en altındaki "Diğer Yayınlara" tıklayarak diğer sayfadaki scratch örneklerinede ulaşabilirsiniz)

6.2.6 B FARKI FARK EDELİM

SÜRE: 15 DK. KAZANIMLAR 6.5.1.8. Hatalı bir algoritmayı doğru çalışacak biçimde düzenler. ANAHTAR KELİMELER Sabit, Değişken, Problem, Programlama MATERYALLER 6.2.6.B1 - Farkı Fark Edelim Çalışma Kâğıdı HAZIRLIK 6.2.6.B1 - Farkı Fark Edelim çalışma kâğıdını öğrenci sayısı kadar çoğaltınız. İlk örnek sınıfla birlikte yapılacağı için örneği yansıtmak üzere projeksiyon veya etkileşimli tahta gibi teknik donanımları hazırlayınız. UYGULAMA Çoğalttığınız 6.2.6.B1 - Farkı Fark Edelim çalışma kâğıdını öğrencilere dağıtınız. Hatalı olarak hazırlanan akış şemalarından bir tanesini etkileşimli tahta üzerinden öğrencilerle paylaşınız. Sınıfla birlikte seçtiğiniz akış şemasının senaryosundan yararlanarak akış şemasında yer alan hatayı tespit ediniz. Hatanın giderilebilmesi için gerekli değişikliği yine sınıfla birlikte gerçekleştiriniz. Seçtiğiniz örnek algoritmaların düzeltilmesinin ardından öğrencilere diğer algoritmalardaki hataları tespit ederek tespit ettikleri hataları

5.2.5 MANTIKLI DÜŞÜNÜYORUM

KAZANIMLAR 5.5.1.7. Problem çözümünde kullanılabilecek operatörlere örnek verir. 5.5.1.8. Problem çözümünde ifade ve eşitliklere örnek verir. 5.5.1.9. Problem çözümünde işlem önceliğine örnek verir. 5.5.1.10. Verilen bir problemin çözümünde operatörleri kullanır. 5.5.1.11. Verilen bir problemde ifade ve eşitlikleri kullanarak çözüm üretir. MATERYALLER 5.2.5.A1 - Mantıksal Operatör Örneği - Köprüler 5.2.5.C1 - Doğanın Renkleri Çalışma Kâğıdı ÖNERİLEN DERS AKIŞI A. Bilgi - Operatörler ve İşlem Önceliği (20 dk.) B. Çalışma - Sayı Tahmini (20 dk.) C. Çalışma - Bul Bakalım (30 dk.) D. Bugün Ne Öğrendik? (10 dk.) 5.2.5 A İŞLEM ÖNCELİĞİ ve İŞLEM ÖNCELİĞİ 5.2.5 B SAYI TAHMİNİ 5.2.5 C BUL BAKALIM Benzer Konular: 6.2.5 Farklı Yollardan Aynı Çözüm Konusu İçin TIKLAYINIZ 5.2.6 Bir Algoritma Masalı Konusu İçin TIKLAYINIZ 5.2.4 Ver Elini Veri Konusu İçin TIKLAYINIZ