SÜRE: 15 dk.
ayırt eder.
Öğrencinin bilinçli bir kullanıcı olması için öz kontrol becerisini geliştirmesi sağlanır.
Oyun da Neymiş? Sunumunu İndirmek İçin TIKLAYINIZ
Benzer Konular:
6.1.7 Dijital Dünya Konusuna Geri Dönmek İçin TIKLAYINIZ
KAZANIMLAR
6.2.2.2. Bilişsel ve ahlaki gelişimine uygun olan dijital oyun ve içerikleriayırt eder.
Öğrencinin bilinçli bir kullanıcı olması için öz kontrol becerisini geliştirmesi sağlanır.
ANAHTAR KELİMELER
Oyun, Oyun Türleri, Oyun Platformları
MATERYALLER
6.1.7.D1. - Oyun da Neymiş Sunusu
HAZIRLIK
Derse girmeden önce yapılacak olan sunu ve etkinlikleri gözden geçiriniz. Uygulama esnasında herhangi bir aksaklık yaşamamak için sunumlarınızı ve materyallerinizi önceden bilgisayarınıza yüklediğinizden emin olunuz. Etkileşimli tahtayı açarak görüntü ve ses kontrollerini yapınız. Sunumları öğretmen talimatlarına dikkat ederek gösteriniz.Oyun da Neymiş? Sunumunu İndirmek İçin TIKLAYINIZ
Benzer Konular:
6.1.7 Dijital Dünya Konusuna Geri Dönmek İçin TIKLAYINIZ
Yorumlar
Yorum Gönder