Ana içeriğe atla

5.1.13 Ben Kimim Çalışması

Ben Kimim Çalışması



SÜRE: 20 dk.

KAZANIMLAR
5.4.2.2. Belirli bir amaç için oluşturduğu belgedeki metni biçimlendirir.
"Yazı tipi, paragraf ayarı gibi özellikler kullanılarak biçimlendirme yapılması sağlanır."
5.4.2.3. Kelime işlemci programı ile oluşturduğu belgeyi düzenler.
"Sayfa boyutu, dikey-yatay kullanımı, tablo ekleme, stil oluşturma gibi özellikler kullanılarak
biçimlendirme yapılması sağlanır."
5.4.2.4. Metin içinde arama ve değiştirme işlemlerini yapar.
5.4.2.5. Kelime işlemci programı ile oluşturduğu belgenin çıktısını alır.

ANAHTAR KELİMELER
Kelime İşlemci, Metin, Biçimlendirme

MATERYALLER
5.1.13.C1 - Ben Kimim? Yönergesi

HAZIRLIK
Derse girmeden önce 5.1.13.C1 - “Ben Kimim” yönergesinin öğrenci sayısı kadar çıktısını alınız.
Öğrenciler dağıtılacak yönergeye göre bilgisayarlarında bulunan herhangi bir kelime işlemci
programında doküman oluşturacaklardır. Ürünün oluşturulması esnasında öğrencilerin programın
özelliklerini keşfederek öğrenmesini sağlayınız. Öğrencilere desteğe ihtiyaç duydukları noktada
yardımcı olunuz.

UYGULAMA
1. Öğrencilere kendini tanıtacakları bir çalışma yapacaklarını söyleyiniz.

2. 5.1.13.C1 - “Ben Kimim Yönergesi”ni öğrencilere dağıtınız.

3. Öğrencilerin uygulamayı yapmaları için süre veriniz ve bu süre boyunca öğrencilere
rehberlik ediniz.

4. Etkinlik bittiğinde öğrencilerin çalışmalarını toplayınız ve öğrencileri rastgele seçtiğiniz
çalışmaların çıktılarını almaları için yönlendiriniz.

5. Çıktı alınan çalışmaları sınıf panosunda sergileyiniz.

Ben Kimim Çalışma Yönergesini İndirmek İçin TIKLAYINIZ

Benzer Konular:

5.1.13 Kelimeleri Nasıl İşlerim Konusuna Geri Dönmek İçin TIKLAYINIZ

Yorumlar

Popüler Yayınlar

Okul Kermesi Bilet ve Afiş Tasarımı - PSD İndir

Okul Kermes Bilet ve Afiş Tasarımının PSD Halini İndirmek İçin TIKLAYINIZ Benzer Konular: Tüm Photoshop Çalışmalarım İçin TIKLAYINIZ (Tüm  Photoshop Çalışmalarım  İçin Linkine tıkladıktan sonra açılan sayfanın en altındaki "Diğer Yayınlara" tıklayarak diğer sayfadaki  Photoshop Çalışmalarına  ulaşabilirsiniz)

Ders İçi Performans Ölçeği

Bilişim Teknolojileri ve Yazılım Dersi Ders içi performans ölçeğini aşağıdaki linkten indirebilirsiniz. Ölçek excel formatında olup otomatik hesaplama formülüde dahildir. https://drive.google.com/file/d/0B7zeuMp7XmllZTBHVkZGZG5kb1E/view?usp=sharing Ders içi performans ölçeği - 2 //Puanı otomatik olarak dağıtır https://drive.google.com/file/d/1bqSEqCMy8IYLTExzGPqjdZ3HMMmtrrTG/view?usp=sharing Benzer Konular: Sene Sonu Ders Kesim Raporu İçin TIKLAYINIZ Yazılı Kağıdı Teslim Tutanağı İçin TIKLAYINIZ Sınav Analizi İçin TIKLAYINIZ Dönem Sonu Yapılacak İşlemler İçin  TIKLAYINIZ Bilişim Teknolojileri Dersi Sene Sonu Zümresi İçin  TIKLAYINIZ

Scratch ile Pacman Oyunu Yapımı

Scratch ile beraber pacman oyun yapımı örneğini yapacağız. Scratch ile yapacağımız Pacman Oyun örneğe başlamadan önce internetten pacman oyunu için arka plan indirip scratch'te sahne dekor kısmına ekleme yapıyoruz. İndirdiğim arka plan koyu renkli olunca ben koyu renkleri beyaz ile boyadım. Kenarlıkları ise daha kalın yaptım. Arka planımızı çalışmamızın içine ekledikten sonra pacman karakterini oluşturmaya geldi. Pacman karakteri için sarı renkli tam bir daire çizdim. Ondan sonra çizgi aracını kullanarak merkeze doğru iki tane çizgi çizdim. Arada kalan kısmı silgi ile sildim. İsterseniz arkaplanı sil aracını kullanarak iki siyah çizgi arasını silebilirsiniz. Böylece, pacman karakterimiz ağzı açık bir vaziyette yerini aldı. Pacman karakterinin tam önüne kılavuz bir nokta oluşturdum. Bu bize hareket etmemizi sağlayacak. Ben kırmızı bir nokta oluşturdum. Biraz belirgin oldu, isterseniz bu kırmızı noktayı daha da ufaltabilirsiniz, isterseniz başka bir renk verip daha görünmez