KAZANIMLAR 5.5.1.6. Problemi çözmek için gerekli değişken, sabit ve işlemleri açıklar. MATERYALLER Sınıf ortamında bulunan herhangi bir şeyin fotoğrafı (derste kullandığınız malzemeler, öğrencilerden birinin fotoğrafı, sıralar, tahta vb., pencereden görünenler) 5.2.4.A1 - Diş Doktoru Mehmet Bey’in Muayenehanesi Görseli 5.2.4.A2 - Kek Yapıyoruz Görseli 5.2.4.B1 - Kahvaltı Alışkanlıkları Anket Formu 5.2.4.B2 - Kahvaltı Alışkanlıkları Veri Tablosu 5.2.4.C1 - Oyunlar İçerisinde Sabit ve Değişken Kavramları ÖNERİLEN DERS AKIŞI A. Bilgi - Veri Nedir? (15 dk.) B. Çalışma - Veri Topluyorum (35 dk.) C. Çalışma - Oyun Analizi (25 dk.) D. Bugün Ne Öğrendik? (5 dk.) 5.2.4 A VERİ NEDİR? 5.2.4 B VERİ TOPLUYORUM 5.2.4 C OYUN ANALİZİ Benzer Konular: 5.2.5 Mantıklı Düşünüyorum Konusu İçin TIKLAYINIZ 5.2.3 Yönergeleri Takip Et Konusu İçin TIKLAYINIZ 6.2.4 Problem Çözmek Benim İşim Konusu İçin TIKLAYINIZ
5-6. Sınıf Bilişim teknolojileri ve yazılım dersi ders notları, yillik plan, yazılı soruları ve online testler, zümre tutanakları, scratch ornekleri, mblock ile arduino örnekleri, bedava Tubitak afiş, poster ve davetiye psd'si indirebilirsiniz, Bilişim Teknolojileri dersiyle ilgili online test yapabilirsiniz. Bilişim ve İnternet kulübü yıllık planı ve çalışma örneklerini bulabilirsiniz.