Ana içeriğe atla

Kayıtlar

2017 tarihine ait yayınlar gösteriliyor

6.1.11 Bilgisayar Ağları

Kazanımlar: 6.3.1.1. Ağ kurmak için gerekli bileşenleri ve bileşenlerin özelliklerini açıklar.              Donanım ve yazılım bileşenlerine vurgu yapılır. 6.3.1.2. Bir ağdan dosya ve yazıcı paylaşımı yapar. 6.3.1.3. Bilgisayar ağlarının boyutlarına ve bileşenlerine ilişkin farklılıkların nedenlerini tartışır. Ünite Sunumu Bilgisayar Ağları Sunumunu indirmek İçin  TIKLAYINIZ Ünite Etkinliği 6.1.11 A - Kulaktan Kulağa Oyunu İçin TIKLAYINIZ 6.1.11 B - Bilgisayar Ağları İçin TIKLAYINIZ 6.1.11 C - Ağa Takılan Çözümler İçin TIKLAYINIZ 6.1.11 D - Bilgisayar Ağları Değerlendirme Kağıdı İçin TIKLAYINIZ İnteraktif Ünite Boşluk Doldurma Etkinliği 6.1.11 Bilgisayar Ağları Boşluk Doldurma Etkinliği İçin TIKLAYINIZ Benzer Konular: 5.1.11 İletişim Teknolojileri ve İşbirliği Konusu İçin  TIKLAYINIZ 6.1.10 Dijital Tehlikeler Konusu İçin  TIKLAYINIZ 6.1.12 Ara Tara Sor Sorgula Konusu İçin  TIKLAYINIZ

6.1.10 Dijital Tehlikeler

Kazanımlar: 6.2.3.5. Zararlı yazılımları kavrar. Virüs, spam, truva atı vb. zararlı yazılımlardan bahsedilir. 6.2.3.6. Güvenlik yazılımlarının kullanım amaçlarını açıklar. Materyaller: 6.1.10.A1 - Ünlü Zararlı Yazılım ve Virüs Haberleri Sunusu 6.1.10.B1 - Zararlı Yazılım Tayfası Afişi 6.1.10.C1 - Virüsleri Nasıl Fark Ederiz ve Korunuruz Afişi 6.1.10.D1 - Koruyucu Yazılımlar Sunusu Önerilen Ders Akışı: A. Bilgi - Ünlü Zararlı Yazılım ve Virüs Haberleri (20 dk.) B. Bilgi - Zararlı Yazılımlar (20 dk.) C. Çalışma - Virüsleri Nasıl Fark Ederiz ve Onlardan Nasıl Korunuruz? (15 dk.) D. Bilgi - Kim Korkar Virüsten (20 dk.) E. Bugün Ne Öğrendik? (5 dk.) Uygulama Öncesi Notlar: Bu hafta zararlı yazılımlar konusu işlenecektir. Zararlı yazılımların etkilerini ve amaçlarını öğrenirken bu zararlardan korunmak için nelerin yapılması gerektiğini öğrencilere aktarınız. Derse zararlı yazılımları anlatan, özellikle içinde ünlü virüslerin haberlerinin yer aldığı Ünlü Zararlı Yazıl...

6.1.8 Bilgilerimizi Ölçelim

Online Testler Bölümündeki Testleri Öğrencilere Çözdürebilirsiniz.  Online Test Bölümü İçin TIKLAYINIZ Benzer Konular: 6.1.9 Bilgim Değerli ve Önemli Konusu İçin TIKLAYINIZ 6.1.7 Dijital Dünya Konusu İçin TIKLAYINIZ 5.1.9 İnternette Arama, Bilgilerimi Tarama Konusu İçin TIKLAYINIZ

5.1.17 Sınıf Dergimiz Sahnede

Ünite Adı: 5.1.17 Sınıf Dergimiz Sahnede Kazanımlar: 5.4.2.7. İş birliğine dayalı olarak oluşturduğu belgeyi paylaşır. 5.4.3.6. İş birliğine dayalı olarak oluşturduğu sunuyu paylaşır. Ünite Etkinliği Sınıf Dergimiz Sahnede Çalışması İçin TIKLAYINIZ Benzer Konular: 5.1.18 Genel Tekrar Konusu İçin  TIKLAYINIZ 5.1.16 Ürünlerimizi Değerlendiriyoruz Konusu İçin  TIKLAYINIZ 6.1.17 Ses ve Video İşleme Programları Konusu İçin  TIKLAYINIZ

5.1.16 Ürünlerimizi Değerlendiriyoruz

Ünite Adı: 5.1.16 Ürünlerimizi Değerlendiriyoruz Kazanımlar: 5.4.2.7. İş birliğine dayalı olarak oluşturduğu belgeyi paylaşır. 5.4.3.6. İş birliğine dayalı olarak oluşturduğu sunuyu paylaşır. Ürün Değerlendirme Benim Dosyam, Benim Ürünlerim Çalışması İçin TIKLAYINIZ Benzer Konular: 5.1.17 Sınıf Dergimiz Sahnede Konusu İçin  TIKLAYINIZ 5.1.15 Dijital Ürün Oluşturuyorum Konusu İçin  TIKLAYINIZ 6.1.16 Bakalım Neler Öğrendik Konusu İçin  TIKLAYINIZ

5.1.15 Dijital Ürün Oluşturuyorum

Ünite Adı: Dijital Ürün Oluşturuyorum Kazanımlar: 5.4.1.2. Görsellerle ilgili düzenleme işlemlerini yürütür. "Açık kaynak kodlu veya ücretsiz erişilebilen görsel işleme programları kullanılarak görseller üzerinde kesme, rengini değiştirme, yeni bir görsel çizme gibi etkinlikler yaptırılır." 5.4.2.3. Kelime işlemci programı ile oluşturduğu belgeyi düzenler. "Sayfa boyutu, dikey-yatay kullanımı, tablo ekleme, stil oluşturma gibi özellikler kullanılarak biçimlendirme yapılması sağlanır." 5.4.3.3. Sunu hazırlama programı ile oluşturduğu sunuyu düzenler. "Slayt düzeni değiştirme, animasyon ve etkileşim ekleme gibi özelliklerin kullanılması sağlanır." Ünite Etkinlikleri Sınıf Dergimizde Neler Olsun? Çalışması İçin TIKLAYINIZ Sınıf Dergimiz Hazır Çalışması İçin TIKLAYINIZ Benzer Konular: 5.1.16 Ürünlerimizi Değerlendiriyoruz Konusu İçin  TIKLAYINIZ 5.1.14 Sunum Yapıyorum Konusu İçin  TIKLAYINIZ 6.1.15 Veriler Filtreleniyor ve Sır...

5.1.14 Sunum Yapıyorum

Ünite Adı: 5.1.14 Sunum Yapıyorum Kazanımlar: 5.4.3. Sunu Programları 5.4.3.1. Sunu hazırlama programının arayüzünü ve özelliklerini tanır. 5.4.3.2. Belirli bir amaç için oluşturduğu sununun tasarımını ve bileşenlerini biçimlendirir. "Yazı tipi, yazı rengi, yazı büyüklüğü gibi özelliklerin tasarım ilkeleri doğrultusunda kullanılarak biçimlendirme yapılması sağlanır." 5.4.3.3. Sunu hazırlama programı ile oluşturduğu sunuyu düzenler. "Slayt düzeni değiştirme, animasyon ve etkileşim ekleme gibi özelliklerin kullanılması sağlanır." 5.4.3.4. Sunu hazırlama programı ile oluşturduğu sunuyu sunar. 5.4.3.5. Farklı sunu hazırlama programlarını keşfeder. Hobilerim- İçerik Hazırlama Uygulaması İçin TIKLAYINIZ Dergimizi Sergiliyoruz Çalışması İçin TIKLAYINIZ Power Point Uygulamaları Power Point Uygulamalarını indirmek için TIKLAYINIZ Benzer Konular: 5.1.15 Dijital Ürün Oluşturuyorum Konusu İçin  TIKLAYINIZ 5.1.13 Kelimeleri Nasıl İşlerim Konusu İçin  TIKLAY...

5.1.13 Kelimeleri Nasıl İşlerim?

Ünite Adı: 5.1.13 Kelimeleri Nasıl İşlerim? Kazanımlar:  5.4.2. Kelime İşlemci Programları 5.4.2.1. Kelime işlemci programının arayüzünü ve özelliklerini tanır. 5.4.2.2. Belirli bir amaç için oluşturduğu belgedeki metni biçimlendirir. "Yazı tipi, paragraf ayarı gibi özellikler kullanılarak biçimlendirme yapılması sağlanır." 5.4.2.3. Kelime işlemci programı ile oluşturduğu belgeyi düzenler. "Sayfa boyutu, dikey-yatay kullanımı, tablo ekleme, stil oluşturma gibi özellikler kullanılarak biçimlendirme yapılması sağlanır." 5.4.2.4. Metin içinde arama ve değiştirme işlemlerini yapar. 5.4.2.5. Kelime işlemci programı ile oluşturduğu belgenin çıktısını alır. 5.4.2.6. Farklı kelime işlemci programlarını keşfeder. Ünite Etkinlikleri Ben Kimim Çalışması İçin TIKLAYINIZ Benim Fikrim, Benim Haberim Çalışması İçin TIKLAYINIZ Word Uygulamaları Word uygulamalarını indirmek için TIKLAYINIZ Word Online Testler Word Online Test -1 İçin TIKLAYINIZ Word Online T...

5.1.11 İletişim Teknolojileri ve İşbirliği

Ünite Adı: 5.1.11 İletişim Teknolojileri ve İşbirliği Kazanımlar: 5.3.3. İletişim Teknolojileri ve İş Birliği 5.3.3.1. İletişim teknolojilerini tanımlayarak türlerini listeler.   "Yazılı, sesli, ve görüntülü-sesli iletişim araçlarına yer verilir." 5.3.3.2. Sanal ortamda iletişim kurmanın olumlu ve olumsuz yanlarını tartışır. Ünite Etkinliği İletişim Araçlarını Tanıyalım Etkinliği İçin TIKLAYINIZ Şapkalar Konuşuyor Etkinliği İçin TIKLAYINIZ İnteraktif Etkinlikler 5.1.11 İletişim Araçlarını Tanıyalım İnteraktif Tablo Doldurma Etkinliği İçin  TIKLAYINIZ 5.1.11 Şapkalar Konuşuyor İnteraktif Eşleştirme Etkinliği İçin  TIKLAYINIZ Benzer Konular: 6.1.11 Bilgisayar Ağları Konusu İçin  TIKLAYINIZ 5.1.12 Görsel İşleme Programları Konusu İçin  TIKLAYINIZ 5.1.10 Araştırma - Kaynaştırma Doğrulama Konusu İçin  TIKLAYINIZ

5.1.10 Araştırma-Kaynak Doğrulama

Ünite Adı: 5.1.10 Araştırma Kaynak Doğrulama Kazanımlar: 5.3.2.4. Ulaştığı bilginin doğruluğunu farklı kaynaklardan sorgular.     "Bilgilerin bilimsel açıdan güvenilir kaynaklardan alınması gerektiği vurgulanır." 5.3.2.5. Ulaştığı bilgiyi kaynak göstererek düzenler.     "Bilgiler sunulurken dürüst olmanın ve kişi haklarına saygı duymanın önemi vurgulanır. Bilimsel etik çerçevesinde aşırma ve uydurma gibi etik olmayan durumlar açıklanır." 5.3.2.6. EBA kullanılarak yapılabilecekleri açıklar.      "Ulusal kaynaklarla geliştirilen ortamların ve yazılımların kullanılması teşvik edilir." Ünite Etkinliği ve Afişi Bulduğumuz Kaynakları Karşılaştıralım Etkinliği İçin TIKLAYINIZ Eba'yı Keşfediyorum Etkinliği İçin  TIKLAYINIZ Ünite Sunumu Eba Tanıtım Sunusunu İndirmek İçin TIKLAYINIZ Ünite Sonu İnteraktif Değerlendirme Testi 5.1.10 Araştırma Kaynak Doğrula Ünite Sonu Değerlendirme Testi İçin TIKLAYINIZ Benzer Konular: 6.1.10 Dijital Te...

5.1.9 İNTERNET’TE ARAMA, BİLGİLERİ TARAMA

Ünite Adı: 5.1.9 İnternet'te Arama, Bilgileri Tarama Kazanımlar: 5.3.2. Araştırma 5.3.2.1. İnternet adreslerinin oluşumunu ve yapısını anlar. 5.3.2.2. Web tarayıcısı kavramını açıklar ve tarayıcıyı kullanır.    "Yaygın kullanılan web tarayıcıları tanıtılır." 5.3.2.3. Arama motorlarını kullanarak basit düzeyde araştırma yapar.     "Katalog tarama, kütüphane, sözlük, ansiklopedi gibi farklı örneklerin incelenmesi sağlanır." Ünite Afişi İnterneti Ne Kadar Tanıyoruz? Etkinliği İçin TIKLAYINIZ İnternet'te Arıyorum Etkinliği İçin  TIKLAYINIZ Ünite Sunumu İnternet,İnternet Adresi,E-posta, Etkin Arama Yöntemleri Sunumunu İndirmek İçin TIKLAYINIZ Ünite Sonu Değerlendirme 5.1.9 Web Sitesi Uzantıları Eşleştirme Etkinliği İçin TIKLAYINIZ 5.1.9 İnternet ve E-Posta Yapısı Boşluk Doldurma Etkinliği İçin TIKLAYINIZ Benzer Konular: 6.1.9 Bilgim Değerli ve Önemli Konusu İçin  TIKLAYINIZ 5.1.8 Bilgi Bağları Konusu İçin  TIKLAYINIZ 5.1.10 Araştır...

5.1.8 Bilgi Bağları

Ünite Adı: 5.1.8 Bilgi Bağları Kazanımlar: 5.3.1. Bilgisayar Ağları 5.3.1.1. Bilginin ağlar arasındaki yolculuğunu keşfeder. 5.3.1.2. Bilgisayar ağlarına ilişkin temel kavramları ve bilgisayar ağ türlerini açıklar.      "LAN, WAN, WLAN ve bulut gibi kavramlar üzerinde durularak ağlar özelliklerine göre karşılaştırılır." 5.3.1.3. Bilgisayar ağlarında kullanılan bağlanma teknolojilerini listeler. "Modem, kablosuz ağ gibi farklı teknolojiler ağ türleriyle ilişkilendirilerek açıklanır." Ünite Sunumu Bilgisayar Ağı Nedir? Sunumu İçin TIKLAYINIZ Ağ Çeşitleri Resimleri İçin  TIKLAYINIZ Ünite Etkinliği Elden Ele Paylaş Etkinliği İçin  TIKLAYINIZ Ağ Bileşenleri Sepeti Etkinliği İçin TIKLAYINIZ Ağ Bileşenleri Nelerdir? Animasyonunu izlemek İçin TIKLAYINIZ Ünite Sonu İnteraktif Değerlendirmesi Bilgi Bağları Ünite Sonu İnteraktif Değerlendirme Boşluk Doldurma Uygulaması İçin TIKLAYINIZ Benzer Konular: 5.1.9 İnternette Arama, Bilgilerimi ...

5.1.7 Gizli ve Güvenli Mi?

Ünite Adı: 5.1.7 Gizli ve Güvenli Mi? Kazanımlar: 5.2.3. Gizlilik ve Güvenlik 5.2.3.1. Gizlilik açısından önemli olan bileşenleri belirler.     "Şifre (parola) güvenliği, kişisel bilgilerin güvenliği, mahremiyet gibi kavramlar üzerinde durulur." 5.2.3.2. Gizli kalması gereken bilgi ile paylaşılabilecek bilgiyi ayırt eder. "Öğrenciler paylaştıkları bilgilerin niteliği konusunda sorumlu davranmaya teşvik edilir." 5.3.3.3. E-posta hesabı oluşturur ve bu hesabını iletişim kurmada kullanır. "Kullanıcı adı ve şifresi oluşturulurken dikkat edilmesi gereken kurallar vurgulanır." Ünite Sunumu Gizli ve Güvenli Mi Ünite Sunumunu İndirmek İçin TIKLAYINIZ Ünite Etkinliği Sır Gibi Sakla Etkinliği İçin TIKLAYINIZ Ünite Afişi Siber Tuzaklar Etkinliği İçin TIKLAYINIZ Ünite Sonu İnteraktif Değerlendirme Testi Gizli ve Güvenli Mi? Ünite Sonu Değerlendirme Testi İçin TIKLAYINIZ Benzer Konular: 6.1.7  Dijital Dünya Konusu İçin TIKLAYINIZ 5.1.8 Bilgi Bağlar...

5.1.6 Dijital Zorba Karşımda Durma!

Ünite Adı: 5.1.6 Dijital Zorba Karşımda Durma Kazanımlar: 5.2.1.2. Bilişim teknolojileri ile İnternet’i kullanma ve yönetme sürecinde etik ilkelere uymanın önemini açıklar.     "Bilgisayar laboratuvarı, İnternet ve bilişim teknolojilerinin kullanım süreçlerinde kurallara uygun davranılması gerektiği vurgulanır." 5.2.1.3. Çevrimiçi ortamda başkalarının haklarına saygı duymayı bilir. 5.2.1.4. Etik ilkelerin ihlali sonucunda karşılaşılacak durumları fark eder.     "Etik kurallara uyulmaması durumunda karşılaşılacak durumlara yönelik örnekler üzerinde durularak adil kullanım ilkelerinden bahsedilir." Çevrimiçiyken Zorbalıklarla Baş Etme Etkinliği İçin TIKLAYINIZ Dijital Yurttaşlık Sözleşmesi İçin TIKLAYINIZ Benzer Konular: 6.1.6 Dijital Dünyanın Suçluları Konusu İçin TIKLAYINIZ 5.1.7 Gizli ve Güvenli Mi? Konusu İçin TIKLAYINIZ 5.1.5 Dijital Zorba Karşımda Durma Konusu İçin TIKLAYINIZ

5.1.5 Dijital Yurttaşlık

ÜNİTE ADI:   DİJİTAL YURTTAŞLIK KAZANIMLAR 5.2.2. Dijital Vatandaşlık 5.2.2.1. Dijital vatandaşlık uygulamalarının kullanım amaçlarını ve önemini kavrar.     "E-devlet, e-randevu, e-bankacılık, e-okul gibi uygulamaların incelenmesi sağlanır." 5.2.2.2. Dijital kimliklerin gerçeği yansıtmayabileceğini fark eder.      "Çevrimiçi ortamlarda dürüst olma ve sahte kimlikler oluşturmama üzerinde durulur." 5.2.2.3. Dijital paylaşımların kalıcı olduğunu ve kendisinden geride izler bıraktığını fark eder. Ünite Sunumu Dijital Yurttaşlık Sunumunu indirmek için  TIKLAYINIZ Ünite Etkinliği Dijital Yurttaş Zihin Haritası İçin  TIKLAYINIZ İyi Bir Dijital Yurttaşsam İçin  TIKLAYINIZ Dijital Ayak İzi Etkinliği İçin  TIKLAYINIZ Ünite Afişi İyi Bir Dijital Yurttaş Ol Afişini İndirmek İçin  TIKLAYINIZ Ünite Testi Dijital Ayak İzi Testi İçin TIKLAYINIZ Ünite İnteraktif Oyunu Dijital Yurttaşlık İnteraktif Ünite ...

5.1.4 ETİK DEĞERLER

ÜNİTE ADI:   ETİK DEĞERLER KAZANIMLAR 5.2. Etik ve Güvenlik 5.2.1.1. Etik ve bilişim etiği ile ilgili temel kavramları açıklar. 5.2.1.2. Bilişim teknolojileri ile İnternet’i kullanma ve yönetme sürecinde etik ilkelere uymanın önemini açıklar.      "Bilgisayar laboratuvarı, İnternet ve bilişim teknolojilerinin kullanım süreçlerinde kurallara uygun davranılması gerektiği vurgulanır." 5.2.1.3. Çevrimiçi ortamda başkalarının haklarına saygı duyar. 5.2.1.4. Etik ilkelerin ihlali sonucunda karşılaşılacak durumları fark eder.       "Etik kurallara uyulmaması durumunda karşılaşılacak durumlara yönelik örnekler üzerinde durularak adil kullanım ilkelerinden bahsedilir." Ünite Sunumu Etik Değerler Ünite Sunumunu indirmek için  TIKLAYINIZ Ünite Etkinlikleri İnternet Etik Kullanma Kılavuzu İçin  TIKLAYINIZ Duyduk Duymadık Demeyin Etkinliği İçin  TIKLAYINIZ İnternet Etiği Kullanım Ağı Etkinliği İçin ...

5.1.3 Dosya Yönetimi

ÜNİTE ADI:   Dosya Yönetimi KAZANIMLAR BT.5.1.3.1.  Elektronik ortamda veri yönetiminin önemini fark eder. BT.5.1.3.2.  Temel dosya ve klasör yönetim işlemlerini yapar. “Dosya ve klasör oluşturma, kopyalama, silme, geri alma, taşıma, arama gibi işlemler üzerinde durulur.” Ünite Sunumu 5.1.3 Bilgi - Dosya Yönetimi Sunumunu indirmek için  TIKLAYINIZ Ünite Etkinlikleri 5.1.3 A Drama - İnternet'te Veriyi Nasıl Yönetiyoruz Drama Etkinliği İçin  TIKLAYINIZ 5.1.3 B Çalışma - Düzeni Sağlıyorum Etkinliği İçin  TIKLAYINIZ 5.1.3 B2 Çalışma - Bilgisayarımı Düzenliyorum Etkinliği İçin  TIKLAYINIZ 5.1.3 D Çalışma - Neredesin Sen Etkinliği İçin  TIKLAYINIZ Ünite Afişi 5.1.3 E Bilgi - Bilginin Zamanda Yolculuğu Afişini İndirmek İçin  TIKLAYINIZ İnteraktif Ünite Sonu Değerlendirme Testi ve Etkinliği Dosya Yönetimi Ünite Sonu Değerlendirme Testi İçin TIKLAYINIZ Dosya Uzantılarını Eşleştirme Oyunu İçin TIKLAYINIZ Benzer...

Öğretmen Yaka Kartı Tasarımları - Psd

Okuldaki öğrenci ve öğretmenler için yaka kartı tasarımlarını aşağıdaki linkten indirebilirsiniz. Tasarımlar psd halindedir. https://drive.google.com/open?id=0B7zeuMp7XmllWDFzMkdxMWswbW8 Benzer Konular: Tüm Photoshop Çalışmalarım İçin TIKLAYINIZ (Tüm  Photoshop Çalışmalarım  İçin Linkine tıkladıktan sonra açılan sayfanın en altındaki "Diğer Yayınlara" tıklayarak diğer sayfadaki  Photoshop Çalışmalarına  ulaşabilirsiniz)

İmam Hatip Ortaokulu Logoları - PSD İndir

İmam Hatip Ortaokulu Logolarının Ücretsiz PSD halini indirmek için TIKLAYINIZ Benzer Konular: Tüm Photoshop Çalışmalarım İçin TIKLAYINIZ (Tüm  Photoshop Çalışmalarım  İçin Linkine tıkladıktan sonra açılan sayfanın en altındaki "Diğer Yayınlara" tıklayarak diğer sayfadaki  Photoshop Çalışmalarına  ulaşabilirsiniz)

Scratch ile Sayı Tahmin Oyunu Yapımı

Scratch programı ile beraber sayı tahmin oyun yapımı örneğini yapacağız. Scratch ile beraber yapacağımız Sayı tahmin oyunu için: 1-10 arasında rastgele üretilen sayıyı tahmin etmek için 3 hakkın olacak.  Öncelikle Veri kısmından tahmin edilecek sayı diye bir değişken oluşturuyoruz. Bu değişken'e 1-10 arasında rastgele bir sayı üretmesi için   İşlemler kısmından 1-10 arasında sayı tut kodunu   tahmin edilecek sayı değişkeninin içerisine yerleştiriyoruz. Böylece üretilecek rastgele sayı bu değişkene atanacak ve sayı bu değişkende tutulmuş olacak. Ondan sonra kullanıcıdan sayı tahmini almak için Algılama'a kısmından Sor ve Bekle kodunu kullanıyoruz. Kişinin kaç hakkı kaldığını görmesi için Veri kısmından Kalan Hakkın diye bir değişken üretiyoruz. Bu değişkeni kullanıcı ilk tahminini girdikten hemen sonra bir azaltıyoruz. Kişinin girdiği tahmin yanıt değişkenine atanıyor. Şimdi, bunu bilgisayarın rastgele ürettiği sayı ile kontrol ettirmemiz lazım. Bunu, Kontrol bölümünd...

Öğrenciler İçin Faydalı Siteler - I

http://code.org/ Eğlenerek kendi oyununuzu kendiniz yapın ve kodlamayı öğrenmeye başlayın http://www.guvenlicocuk.org.tr/index.php Oyunlar oynayarak,kitap okuyarak ve bilmeceler çözerek vaktinizi geçirebileceğiniz bir site http://oyunportali.metu.edu.tr/ Oyun oynayarak ders çalışın http://www.eba.gov.tr/ Ders kitapları,testler ve videolar'ı bulabileceğiniz bir site http://scratch.mit.edu/    Hikayeler, oyunlar ve çizgi filmler yap http://www.3dmekanlar.com/ Mekanları Üç Boyutlu Olarak gezin http://www.beyazbulut.com/ Masal ve Şiirlerin bulunduğu bir site http://www.sonpeygambercocuk.info/ http://www.cocukca.com/ Masallar,öyküler ve oyun oynuyabileceğiniz bir site http://www.biltek.tubitak.gov.tr/cocuk/index.htm Bilim çocuk dergisi Aselsan'ın farkındalık oluşturmak amacıyla hazırladığı platform https://www.teknomacera.com/ Robotik projelerinizi prototipleyip nasıl çalıştıklarını bu site üzerinde görebilirsiniz. ...