Ana içeriğe atla

Kayıtlar

2019 tarihine ait yayınlar gösteriliyor

Scratch ile Çizgi İzleyen Araba Yapımı

Scratch programı ile çizgi izleyen araba örneğini yapacağız. Uygulamamız şu şekilde olacak. Yapacağımız araba pistinde, oluiturduğumuz araba çizginin dışına çıkmadan çizgiyi takip edecek. Scratch programı ile yapacağımız çizgi izleyen araba örnek uygulaması için öncelikle bir tane araba pisti yapacağız. Bunun için Sol altta olan sahne seçiliyor. Sonrasında ekranın ortasında olan Diziler ile Sesler sekmesinin ortasındaki dekorlar kısmına tıklıyoruz. Burada daire simgesini seçip pistin rengini belirtikten sonra içi boş dolgusuz bir daire çiziyoruz. Dairenin kenarı kalın çizelim. Sonrasında kukla kısmında olan kalem simgesine tıklıyoruz(Kukla çiz). Burada dikdörtgen bir araba çiziyoruz. ufak iki tane kare çiziyoruz. Bunlar arabanın tekerlekleri olacak. İki tane çok daha ufak dikdörtgen çiziyoruz. Bunların ikisini farklı renkler ile yapıyoruz. Çünkü, çizginin dışına çıkıp çıkmadığını daha kolay ve sağlıklı kontrol edebilmemiz için. Arabayı, pistin siyah çizginin üzerine koyuyor...
1- Quizizz ( https://quizizz.com/ ) Kahoot ile benzer yanları var, farkı ise soruyu kendi ekranlarında da görebilmeleri. 2- Canva ( https://www.canva.com/ ) Öğrencilere pratik tasarım becerileri oluşturabilecek bir site. 3- Color Method ( https://color.method.ac/ ) Gördükleri renkleri tanımayı, benzer rengi paletten seçebilmeyi, rengin parlaklık oranını çözebilmeyi oyun halinde öğreten keyifli bir site. 4-  https://www.google.com/docs/about/     office uygulamalarını online kullanabilirsiniz ayrıca formlar oluşturarak çeşitli uygulamalar yapabilirsiniz. 5- TinkerCad ( https://www.tinkercad.com/ ) 3boyutlu tasarımlar yapılabilecek, hazır şablonları bulunan, pratik bir 3d modelleme sitesi. Öğrencilerimin gayet keyif aldığı bir site oldu. 6- Online Video Kesme ( https://online-video-cutter.com/tr/ ) Movie maker yerine kullanılabilecek, video kesme, döndürme, kırpma seçenekleri sunan kullanışlı bir site. 7- Cloud Convert ( https://cloudconvert.com/ ) yeri geliyor resi...

6.1.15 VERİLER FİLTRELENİYOR VE SIRALANIYOR

Bu dersimizde excel örneklerini devam ediyoruz. Örneklerde; Tablo Uygulaması, Tablo Biçimlendirme Tablo Kenarlığı Ekleme Ortalama, Maksimum, Minimum, Fark, Toplam, Eğer, Eğer yada Eğer Say Formülleri ile ilgili örnekler ve Koşullu Biçimlendirme örnekleri ile uygulamalar yer almaktadır. Uygulama Örnekleri Excel Uygulama Örneklerini İndirmek İçin  Tıklayınız Online Testler Excel Online Test-1 İçin  TIKLAYINIZ Excel Online Test-2 İçin  TIKLAYINIZ Benzer Konular: 6.1.16 BakalımNelerÖğrendik Konusu İçin  TIKLAYINIZ 6.1.14 Sayılarla Oynuyorum Konusu İçin  TIKLAYINIZ 5.1.15 Dijital Ürün Oluşturuyorum Konusu İçin  TIKLAYINIZ

6.1.14 Sayılarla Oynuyorum

Örneklerde; Tablo Uygulaması, Tablo Biçimlendirme Tablo Kenarlığı Ekleme Ortalama, Maksimum, Minimum, Fark, Toplam, Eğer, Eğer yada Eğer Say Formülleri ile ilgili örnekler ve Koşullu Biçimlendirme örnekleri ile uygulamalar yer almaktadır. Uygulama Örnekleri Excel Uygulama Örneklerini İndirmek İçin  Tıklayınız Online Testler Excel Online Test-1 İçin  TIKLAYINIZ Excel Online Test-2 İçin  TIKLAYINIZ Benzer Konular: 6.1.15 Veriler Filtreleniyor ve Sıralanıyor Konusu İçin TIKLAYINIZ 6.1.13 İletişim Benim İşim Konusu İçin TIKLAYINIZ 5.1.14 Sunum Yapıyorum Konusu İçin TIKLAYINIZ

Veli Toplantısı - PSD İndir

Veli toplansı PSD'sini indirmek için TIKLAYINIZ Benzer Konular: Tüm Photoshop Çalışmalarım İçin TIKLAYINIZ (Tüm  Photoshop Çalışmalarım  İçin Linkine tıkladıktan sonra açılan sayfanın en altındaki "Diğer Yayınlara" tıklayarak diğer sayfadaki  Photoshop Çalışmalarına  ulaşabilirsiniz)

6.1.13 İLETİŞİM BENİM İŞİM

Kazanımlar: 6.3.3. İletişim Teknolojileri ve İş Birliği 6.3.3.1. Farklı ve eş zamanlı iletişim sürecini kavrar. 6.3.3.2. Farklı ve eş zamanlı olarak kullanılan iletişim teknolojilerini sınıflandırır. 6.3.3.3. Forum ve sohbet araçlarını listeler. 6.3.3.4. Sesli ve görüntülü iletişim araçlarını listeler. 6.3.3.5. İletişim süreci açısından araçlar arasındaki farklılıkları tartışır. 6.3.3.6. İhtiyaca göre doğru iletişim aracını seçerek etkili biçimde kullanır. Ünite Sunumu ve Afişi 6.1.13 A - Önce mi? Şimdi mi ? Sonra mı? konusu için TIKLAYINIZ Ünite Etkinliği 6.1.13 B - Gördüm, Duydum, Konuştum, Yazdım konusu için TIKLAYINIZ Benzer Konular: 6.1.12 Ara-Tara, Sor-Sorgula Konusu İçin TIKLAYINIZ 5.1.13 Kelimeleri Nasıl İŞlerim Konusu İçin  TIKLAYINIZ 6.1.14 Sayılarla Oynuyorum Konusu İçin  TIKLAYINIZ

6.1.13 A - ÖNCE Mİ? ŞİMDİ Mİ? SONRA MI?

SÜRE: 40 dak. KAZANIMLAR 6.3.3. İletişim Teknolojileri ve İş Birliği 6.3.3.1. Farklı ve eş zamanlı iletişim sürecini kavrar. 6.3.3.2. Farklı ve eş zamanlı olarak kullanılan iletişim teknolojilerini sınıflandırır. 6.3.3.3. Forum ve sohbet araçlarını listeler. ANAHTAR KELİMELER İletişim, Senkron, Asenkron, Eş Zamanlı, Farklı Zamanlı, Basılı, Görsel, İşitsel, Blog MATERYALLER 6.1.13.A1 - Dünden Bugüne ve Yarına İletişim Posteri 6.1.13.A2 - İletişim Nedir? Sunusu 6.1.13.A3 - Senkron & Asenkron Posteri 6.1.13.A4 - Forum Görseli HAZIRLIK Sunuları önceden bilgisayarınıza yükleyiniz. Etkileşimli tahtayı açarak görüntü ve ses kontrollerini yapınız. Sunumları öğretmen talimatlarına dikkat ederek gösteriniz. Posterleri önceden çıktı alarak sunuma hazır hâle getiriniz. UYGULAMA Daha önceki derslerde iletişim kavramını ve türlerini öğrendiğimizi hatırlatınız. Öğrencilerinize kısaca iletişim neydi diye sorarak ve onların bilgilerini değerlendirerek konuya başlayabilirs...

6.1.13 B - Gördüm, Duydum, Konuştum, Yazdım

SÜRE: 25 dak. KAZANIMLAR 6.3.3.3. Forum ve sohbet araçlarını listeler. 6.3.3.4. Sesli ve görüntülü iletişim araçlarını listeler. 6.3.3.5. İletişim süreci açısından araçlar arasındaki farklılıkları tartışır. 6.3.3.6. İhtiyaca göre doğru iletişim aracını seçerek etkili biçimde kullanır. ANAHTAR KELİMELER Forum MATERYALLER Fon Kartonu HAZIRLIK Derse girmeden etkinlikliği gözden geçiriniz. Dersten önce sınıf mevcudunun dörtte biri kadar fon kartonu temin ediniz. UYGULAMA Öğrencilerinize “Sesli ve görüntülü iletişim ilk olarak hangi araçla sağlanmıştır?” sorusunu sorunuz. Peki sizce sesli ve görüntülü iletişim araçları nelerdir? Hem göze hem de kulağa hitap eden, çoklu ortam teknolojilerini kullanan araçlardır. • Televizyon • Bilgisayar • Tablet • Telefon • Sinema “Şimdi forum mantığını anlamak için sizinle bir çalışma yapalım.” diyerek aşağıdaki çalışmaya geçiniz. Bu çalışmada, öğrencilerin istasyon tekniğini kullanarak forum mantığını anlamaları hedeflenmişt...

6.1.12 C - Bilgi Yönetimi ve Bilgi Kirliliği

SÜRE: 20 dak. KAZANIMLAR 6.3.2.3. Bilgi yönetimi kavramını ve önemini ifade eder.              "Bilgi kirliliği konusunda duyarlı davranmanın gerekliliği vurgulanır." ANAHTAR KELİMELER Bilgi Yönetimi, Bilgi Kirliliği MATERYALLER 6.1.12.C1 - Bilgi Yönetimi ve Bilgi Kirliliği Sunusu HAZIRLIK Bilgi yönetimi kavramı hakkında oluşturulan sunuyu inceleyiniz. Bilgi yönetimi ile ilgili örnekleri artırabilirsiniz. Sunu ile ilgili soruları öğrencilere yöneltiniz. Bu sıralamaya özen gösterirseniz bilgi yönetim mantığına kendilerinin erişmesini sağlayabilirsiniz. Sununun son bölümü bilgi kirliliği konusuna odaklanmıştır. Bilgi kirliliğinin ne olduğu ve örnekleri verilmiştir, bunlar üzerine öğrencilerin fikirlerini almaya çalışınız. Bilgi kirliliği konusunda daha iyi düşünmelerini sağlayacak örnekler araştırarak, daha fazla örnek sunabilirsiniz. Sununun sonunda internette bizi bekleyen tehlikelerden biri olan bilgi kirliliği ile ilgili slogan geli...

6.1.12 D - İyi Ki Varsın Eba

SÜRE: 15 dak. KAZANIMLAR 6.3.2.4. EBA üzerinden farklı içeriklere erişim sağlar. ANAHTAR KELİMELER EBA MATERYALLER 6.1.12.D1 - EBA Tanıtım Videosu HAZIRLIK İnternet erişimiz yoksa dersten önce Eba sunumunu indirerek hazırlayınız. UYGULAMA Öğrencilere  EBA’da ders içerikleri, uygulamalı eğitimler, görsel ve yazılı materyaller, yarışma ve sosyal etkinlikler gibi duyuruların yapıldığından bahsediniz. Sınıfta internet erişiminiz varsa, öğrencilerden aşağıdaki şekilde kategoriler seçerek, kendilerine uygun içerik bulmalarını ve bunları defterlerine aşağıdaki gibi yazmalarını isteyiniz. Öğrencilerin EBA içeriklerinde gezinmelerine olanak sağlayınız. Bu çalışmada öğrencilerin, seçtikleri kategoride arama yaparak bir içerik belirlemeleri, sonra da bu içeriği neden belirlediklerine dair kısa açıklama yazmaları istenecektir. Eba Tanıtım Sunumunu İndirmek İçin  TIKLAYINIZ (Yenilenen EBA’da yapılan değişikliklerle ilgili Trabzon İl MEM Fatih Projesi Birimi tara...

6.1.12 B - Ben Şüpheciyim

SÜRE: 20 dak. KAZANIMLAR 6.3.2.2. Bilgiye ulaşırken zararlı ve gereksiz içerikleri ayırt eder. Ulaşılan bilgilerin doğruluğu konusunda şüpheci yaklaşımlarla farklı kaynaklardan sorgulama yapmaları sağlanır. ANAHTAR KELİMELER Arama Motorları MATERYALLER 6.1.12.B1 - Veri Kaynakları Değerlendirme Afişi 6.1.12.B2 - Ankara Su Kaynakları Arama Sonuçları Tablosu HAZIRLIK Öğrencilerin grup çalışması yapması için her gruba bir 6.1.12.B2 - Ankara Su Kaynakları Arama Sonuçları tablosu çıktısı verilmelidir. UYGULAMA Etkinliğe arama sonuçlarında karşımıza çıkan bilgilerin her zaman doğru ve güvenilir olmadığını hatırlatarak başlayınız. “Her sonuç aradığımız sonucu içermez, her sonuçta yazan bilgiler doğru değildir. Bu sebeple arama sonuçlarımızı değerlendirirken şu ölçütlere bakmalıyız.” diyerek afişi sununuz. Daha sonra öğrencileri üç veya dört kişilik gruplara ayırınız. Bu maddeler incelendikten sonra öğrencilere Ankara Su Kaynakları Arama Sonuçları tablosunu veriniz. Gr...

6.1.12 A - Google Google Söyle Bana

SÜRE: 20 dak. KAZANIMLAR 6.3.2.1. Arama motorlarını kullanarak ileri düzeyde araştırma yapar. ANAHTAR KELİMELER Arama Motorları MATERYALLER 6.1.12.A1 - Google Google Söyle Bana Sunusu HAZIRLIK Bu etkinlikte Google arama araçları hakkında bilgi verilecektir. Sınıfta internet bağlantınız varsa, öğrencilerle belirlediğiniz bir konuda “görsel”, “haber”, “video” aramaları yapabilirsiniz. Bu aramaları yaparken, Görsel için; renk, boyut, tarih, telif gibi özellikleri, Video için; kalite, süre, tarih gibi özellikleri, Haber için; haber-blog, tarih, dil gibi özellikleri dikkate alarak arama yapmanız öğrencilerin arama seçeneklerini görmeleri açısından yararlı olacaktır. Google Google Söyle Bana Sunumunu İndirmek İçin TIKLAYINIZ 6.1.12 Ara Tara Sor Sorgula Konusu İnteraktif Doğru Yanlış Testi İçin TIKLAYINIZ Benzer Konular: 6.1.12 Ara-Tara Sor-Sorgula Konusuna Geri Dönmek İçin TIKLAYINIZ

6.1.12 - ARA-TARA, SOR-SORGULA

Kazanımlar: 6.3.2.1. Arama motorlarını kullanarak ileri düzeyde araştırma yapar. 6.3.2.2. Bilgiye ulaşırken zararlı ve gereksiz içerikleri ayırt eder.               "Ulaşılan bilgilerin doğruluğu konusunda şüpheci yaklaşımlarla farklı kaynaklardan                            sorgulama  yapmaları sağlanır." 6.3.2.3. Bilgi yönetimi kavramını ve önemini ifade eder.              "Bilgi kirliliği konusunda duyarlı davranmanın gerekliliği vurgulanır." 6.3.2.4. EBA üzerinden farklı içeriklere erişim sağlar. Ünite Sunumu 6.1.12 A - Google Google Söyle Bana  Sunumunu İndirmek İçin TIKLAYINIZ 6.1.12 C - Bilgi Yönetimi ve Bilgi Kirliliği  İçin  TIKLAYINIZ 6.1.12 D - İyi ki Varsın Eba için  TIKLAYINIZ Ünite Afişi ve Etlinliği 6.1.12 B - Ben Şüpheciyim Çalışması İçin TIKLAYINIZ Şüpheciyim Ben Etkinliğinin Cevap Anahta...

6.1.11 B - Bilgisayar Ağları

SÜRE: 20 dk. KAZANIMLAR 6.3.1.1. Ağ kurmak için gerekli bileşenleri ve bileşenlerin özelliklerini açıklar. Donanım ve yazılım bileşenlerine vurgu yapılır. ANAHTAR KELİMELER Bilgisayar Ağları MATERYALLER 6.1.11.B1 - Bilgisayar Ağları Çalışma Kâğıdı HAZIRLIK Ders öncesinde Bilgisayar Ağları çalışma kâğıdını öğrenci sayısı kadar çoğaltınız. UYGULAMA Çalışma kâğıdını öğrencilere dağıtınız ve boşlukları doldurmaları için süre veriniz. Süre sonunda öğrencilerle birlikte soruları yanıtlayınız. Bilgisayar Ağları Çalışma Kağıdını İndirmek İçin TIKLAYINIZ Bilgisayar Ağları Çalışma Kağıdının Cevap Anahtarını İndirmek İçin  TIKLAYINIZ Bilgisayar Ağları Çalışma Kağıdının Bilgisayar Ortamındaki Hali İçin TIKLAYINIZ Benzer Konular: 6.1.11 Bilgisayar Ağları Konusuna Geri Dönmek İçin  TIKLAYINIZ

6.1.11 A - Kulaktan Kulağa Oyunu

SÜRE: 20 dk. KAZANIMLAR 6.3.1.1. Ağ kurmak için gerekli bileşenleri ve bileşenlerin özelliklerini açıklar. Donanım ve yazılım bileşenlerine vurgu yapılır. ANAHTAR KELİMELER Bilgisayar Ağları, Ağ Bileşenleri, Donanım, Yazılım, Ağ Kartı, Ağ Kablosu MATERYALLER 6.1.11.A1 - Kulaktan Kulağa Etkinlik Sözcükleri Kâğıdı HAZIRLIK Kulaktan Kulağa etkinlik sözlükleri kâğıdını grup sayısı kadar çoğaltınız. UYGULAMA Öğrencileri üç gruba ayırınız (sınıftaki öğrenci sayısına göre dört grup da olabilir). Sınıf ortamında yeterli alan olmaması durumunda öğrencilerin oturdukları sıralarda arka arkaya bir sıra oluşturmalarını da sağlayabilirsiniz. Öğrencilere “Kulaktan Kulağa” oyunu oynayacaklarını ve bu oyunda sessiz olmanın önemli olduğunu söyleyiniz. Oyunun kuralları aşağıdaki gibidir: • Grupların en arkasındaki öğrencilere üzerinde ağ bileşenleriyle ilgili sözcüklerin yazdığı kâğıtlardan biri verilir. • Öğrenciler ellerindeki kâğıtta bulunan sözcükleri önlerindeki öğrenciye f...

6.1.11 C - Ağa Takılan Çözümler

SÜRE: 30 dk. KAZANIMLAR 6.3.1.2. Bir ağdan dosya ve yazıcı paylaşımı yapar. 6.3.1.3. Bilgisayar ağlarının boyutlarına ve bileşenlerine ilişkin farklılıkların nedenlerini tartışır. ANAHTAR KELİMELER Dosya ve yazıcı paylaşımı MATERYALLER 6.1.11. C1 - Ağa Takılan Çözümler Çalışma Kâğıdı HAZIRLIK Ders öncesinde gruplara yetecek kadar sayıda durumu, 6.1.11.C1 - Ağa Takılan Çözümler çalışma kâğıtlarından çıktı alarak kesiniz. UYGULAMA Öğrencileri sınıf mevcuduna göre üç ya da dört kişilik gruplara ayırınız. Gruplara aşağıdaki durumları içeren kâğıtlardan birini veriniz ve kâğıtta yazan durumu okumalarını, çözüme ulaştıracak önerilerde bulunmalarını söyleyiniz. Gruplar durumlara çözümler ürettikten sonra her grubu dinleyiniz ve diğer öğrencilere bulunan çözümler hakkında ne düşündüklerini ve bu çözümlere ekleme yapıp yapmayacaklarını sorunuz. Her durumun ardından durumun çözümünü (bilgisayar ağı, kablosuz bağlantı, dosya ve yazıcı paylaşımı gibi) öğrencilere açıklayınız, ...

6.1.11 D - Bilgisayar Ağları Değerlendirme Kağıdı

SÜRE: 10 dk. MATERYALLER 6.1.11.D1 - Bilgisayar Ağları Değerlendirme Kâğıdı HAZIRLIK Ders öncesinde öğrenci sayısı kadar 6.1.11.D1 - Bilgisayar Ağları değerlendirme kâğıdını çıktı alarak hazır bulundurunuz. UYGULAMA Öğrencilere soruların yazılı olduğu çalışma kâğıdını veriniz ve soruları yanıtlamaları için beş dakika süreleri olduğunu söyleyiniz. Sürenin ardından gönüllü öğrencilerden soruların yanıtlarını alınız. Eksik kalan noktaları tamamlayınız. Bilgisayar Ağları Değerlendirme Kağıdını İndirmek İçin TIKLAYINIZ Bilgisayar Ağları Değerlendirme Kağıdının Cevap Anahtarını İndirmek İçin TIKLAYINIZ Benzer Konular: 6.1.11 Bilgisayar Ağları Konusuna Geri Dönmek İçin  TIKLAYINIZ

Panel Söyleşi Afişi - PSD İndir

Panel ve Söyleşi afiş tasarımını indirmek için TIKLAYINIZ Benzer Konular: Tüm Photoshop Çalışmalarım İçin TIKLAYINIZ (Tüm  Photoshop Çalışmalarım  İçin Linline tıkladıktan sonra açılan sayfanın en altındaki "Diğer Yayınlara" tıklayarak diğer sayfadaki  Photoshop Çalışmalarına  ulaşabilirsiniz)

6.1.10 D - Kim Korkar Virüsten

SÜRE: 20 dk. KAZANIMLAR 6.2.3.6. Güvenlik yazılımlarının kullanım amaçlarını açıklar. ANAHTAR KELİMELER Güvenlik Duvarı, Antivirüs, Kare Kod, Zararlı Yazılım, Koruyucu Yazılım MATERYALLER 6.1.10.D1 - Koruyucu Yazılımlar Sunusu HAZIRLIK Koruyucu Yazılımlar sunusunu bilgisayarınıza indiriniz ve sınıfta yansıtarak sunuyu yapınız. UYGULAMA Sunuyu tahtaya yansıtarak, aşağıdaki açıklamalar doğrultusunda öğrencilere anlatınız.  Koruyucu Yazılımlar ve Kullanım Amaçları Sunusunu İndirmek İçin TIKLAYINIZ 6.1.10 Antivirüs Programları Ne Yapar? Doğru Yanlış Testi İçin  TIKLAYINIZ Benzer Konular: 6.1.10 Dijital Tehlikeler Konusuna Geri Dönmek İçin  TIKLAYINIZ

6.1.10 B - Zararlı Yazılım Tayfası

SÜRE: 20dk. KAZANIMLAR 6.2.3.5. Zararlı yazılımları kavrar. Virüs, spam, truva atı vb. zararlı yazılımlardan bahsedilir. ANAHTAR KELİMELER Virüs, Truva Atı, Trojan, Keyloger, Tuş Kaydedici MATERYALLER 6.1.10.B1 - Zararlı Yazılım Tayfası Afişi HAZIRLIK Zararlı yazılım çeşitlerinin bazıları afişte yer almaktadır. Afişte yer almayan, öğrencilerinizin bilmeleri gerektiğini düşündüğünüz zararlı yazılım türleri ile ilgili de bilgi verebilirsiniz. UYGULAMA Öğrencilerle zararlı yazılımlardan örnekler içeren afişi inceleyiniz. Hangi zararlı yazılımın ne gibi sorunlar oluşturduğunu ve bu konuyla ilgili gerçek hayat örnekleri vermelerini isteyiniz. Olası Yanıtlar Örneğin; tuş kaydeden programlar tüm yazışmalarını takip edebilir, önemli bilgileri ele geçirebilir, parolalara erişebilirler. Bir rootkit, uzaktan bilgisayarın video kamerasını kullanabilir, özel hayatın gizliliğine müdahale edebilir, insanları tehdit edecek veriler elde edebilir. Zararlı Yazılım Tayfası Af...

6.1.10 C - Virüsleri Nasıl Fark Ederiz ve Korunuruz?

SÜRE: 15 dk. KAZANIMLAR 6.2.3.6. Güvenlik yazılımlarının kullanım amaçlarını açıklar. ANAHTAR KELİMELER Virüs, Virüsten Korunma MATERYALLER 6.1.10.C1 - Virüsleri Nasıl Fark Ederiz ve Korunuruz Afişi HAZIRLIK Afişin çıktısını alıp afişi sınıfa asınız. Eğer çıktı alamıyorsanız, sınıfta afişi yansıtıp öğrencilerle virüslere karşı alınabilecek önlemleri tartışınız. UYGULAMA Afiş üzerinden virüslü bir sistemi anlama ve virüs bulaşmasını engelleme konuları hakkında bilgi veriniz. Afişe ek olarak başka neler eklenebileceğini sınıfça bulmaya çalışınız. Virüsleri Nasıl Fark Ederiz ve Korunuruz? Afişini İndirmek İçin TIKLAYINIZ 6.1.10 Virüsleri Nasıl Fark Ederiz ve Virüslerden Nasıl Korunuz? Boşluk Doldurma Etkinliği İçin   TIKLAYINIZ Benzer Konular: 6.1.10 Dijital Tehlikeler Konusuna Geri Dönmek İçin  TIKLAYINIZ

6.1.10 A - Ünlü Zararlı Yazılım ve Virüs Haberleri

SÜRE: 20 dk. KAZANIMLAR 6.2.3.5. Zararlı yazılımları kavrar. Virüs, spam, truva atı vb. zararlı yazılımlardan bahsedilir. ANAHTAR KELİMELER Virüs, Zararlı Yazılım, Yayılma, Bulaşma, Zarar Verme MATERYALLER 6.1.10.A1 - Ünlü Zararlı Yazılımlar ve Virüs Haberleri Sunusu HAZIRLIK Derse girmeden önce yapılacak olan sunu ve etkinlikleri gözden geçiriniz. Uygulama esnasında herhangi bir aksaklık yaşamamak için sunumlarınızı ve materyallerinizi önceden bilgisayarınıza yüklediğinizden emin olunuz. Etkileşimli tahtayı açarak görüntü ve ses kontrollerini yapınız. Sunumları öğretmen talimatlarına dikkat ederek gösteriniz. UYGULAMA Sunuyu tahtaya yansıtarak, aşağıdaki açıklamalar doğrultusunda öğrencilere anlatınız. Zararlı Yazılım ve Virüs Haberleri Sunumunu İndirmek İçin TIKLAYINIZ 6.1.10 Virüslerin Amacı Nedir? Doğru Yanlış Testi İçin  TIKLAYINIZ Benzer Konular: 6.1.10 Dijital Tehlikeler Konusuna Geri Dönmek İçin TIKLAYINIZ

Derece Elde Eden Öğrenciler Afişi - PSD İndir

Okulda yapılan deneme, sınav, turnuva v.s gibi etkinliklerde derece elde eden öğrenciler için kullanılabilir afiş. Afişin PSD halini İndirmek İçin TIKLAYINIZ Benzer Konular: Tüm Photoshop Çalışmalarım İçin TIKLAYINIZ (Tüm  Photoshop Çalışmalarım  İçin Linline tıkladıktan sonra açılan sayfanın en altındaki "Diğer Yayınlara" tıklayarak diğer sayfadaki  Photoshop Çalışmalarına  ulaşabilirsiniz)

5.1.18 Genel Tekrar

Ünite Adı: 5.1.18 Genel Tekrar SÜRE: 80dk. KAZANIMLAR Öğrendikleri bilgileri tekrar eder. ANAHTAR KELİMELER Tekrar UYGULAMA Tüm dönem işlenen konular sırası ile ele alınarak öğrencilerle soru-cevap şeklinde, akıllarında kalan bilgiler ve öğretmenin yönlendirme ve eklemeleri ile birlikte tekrar edilir. Bir sonraki yıl kapsamında işlenecek yeni konular hakkında bilgi verilerek dönem tamamlanır. 5. Sınıf Konu Tekrarı Online Testler ve İnteraktif Etkinlikler İçin TIKLAYINIZ Benzer Konular: 5.1.17 Sınıf Dergimiz Sahnede Konusu İçin  TIKLAYINIZ 6.1.17 Video'mu Düzenliyorum Konusu İçin  TIKLAYINIZ

5.1.17 Sınıf Dergimiz Sahnede

SÜRE: 80 dk. KAZANIMLAR 5.4.2.7. İş birliğine dayalı olarak oluşturduğu belgeyi paylaşır. 5.4.3.6. İş birliğine dayalı olarak oluşturduğu sunuyu paylaşır. ANAHTAR KELİMELER Dergi, Sunu, Poster MATERYALLER Hazırlanan Dergiler HAZIRLIK Öğrenciler dergilerinin posterini hazırlayarak çıktısını alır. Her grup dergisini duvara veya bir panoya asar. UYGULAMA 1. Bu etkinlikte öğrenciler hazırladıkları dergileri tüm sınıfla paylaşacaklar. Bu kapsamda önce gruplardan birer sözcü seçmelerini isteyin. 2. Grup sözcülerinden kendi dergilerini sınıfa tanıtmalarını isteyin. 3. Posterleri hep birlikte değerlendirin. Her posterin en beğenilen özelliğini belirleyin. 4. Ortaya çıkan tüm bu özellikler bir araya getirilerek, bir dergide olması gereken özellikleri ortaya koyarak dersi sonlandırın. Benzer Konular: 5.1.16 Sınıf Dergimiz Sahnede Konusuna Geri Dönmek İçin  TIKLAYINIZ