Ana içeriğe atla

5.1.8 Bilgi Bağları

5.1.8 Bilgi Bağları

Ünite Adı: 5.1.8 Bilgi Bağları

Kazanımlar:
5.3.1. Bilgisayar Ağları
5.3.1.1. Bilginin ağlar arasındaki yolculuğunu keşfeder.
5.3.1.2. Bilgisayar ağlarına ilişkin temel kavramları ve bilgisayar ağ türlerini açıklar.
     "LAN, WAN, WLAN ve bulut gibi kavramlar üzerinde durularak ağlar özelliklerine göre
karşılaştırılır."
5.3.1.3. Bilgisayar ağlarında kullanılan bağlanma teknolojilerini listeler.
"Modem, kablosuz ağ gibi farklı teknolojiler ağ türleriyle ilişkilendirilerek açıklanır."

Ünite Sunumu

Bilgisayar Ağı Nedir? Sunumu İçin TIKLAYINIZ

Ağ Çeşitleri Resimleri İçin TIKLAYINIZ


Ünite Etkinliği

Elden Ele Paylaş Etkinliği İçin TIKLAYINIZ

Ağ Bileşenleri Sepeti Etkinliği İçin TIKLAYINIZ

Ağ Bileşenleri Nelerdir? Animasyonunu izlemek İçin TIKLAYINIZ

Ünite Sonu İnteraktif Değerlendirmesi

Bilgi Bağları Ünite Sonu İnteraktif Değerlendirme Boşluk Doldurma Uygulaması İçin TIKLAYINIZ

Benzer Konular:

5.1.9 İnternette Arama, Bilgilerimi Tarama Konusu İçin TIKLAYINIZ

6.1.9 Bilgim Değerli ve Önemli Konusu İçin TIKLAYINIZ

5.1.7 Gizli ve Güvenli Mi? Konusu İçin TIKLAYINIZ

Yorumlar

Popüler Yayınlar

Bilişim Haftası Dökümanları

Bilişim Haftası ile dökümanları indirmek için tıklayınız Benzer Konular: Bilişim ve İnternet Kulübü Yıllık Planı İndirmek İçin TIKLAYINIZ

4006 Tübitak Projesi Yaka Kartı

4006 Tübitak projelerinde sunum esnasında öğretmen ve öğrencilerin kullanabileceği tübitak yaka kart tasarım linki aşağıdadır. Tübitak Yaka Kartı tasarımını indirmek için TIKLAYINIZ (Yukarıda ki Linke tıkladıktan sonra açılan sayfada ekranın  Sol Köşede Dosya Menüsüne girip indir'e basarak dosyayı indirebilirsiniz) Benzer Konular: Tüm Photoshop Çalışmalarım İçin TIKLAYINIZ (Tüm  Photoshop Çalışmalarım  İçin Linkine tıkladıktan sonra açılan sayfanın en altındaki "Diğer Yayınlara" tıklayarak diğer sayfadaki  Photoshop Çalışmalarına  ulaşabilirsiniz)

Scratch ile Balık Yeme Oyun Yapımı

Scratch ile beraber balık yeme oyun örneği yapacağız. Scratch ile beraber yapacağımız balık yakalama oyun örneği için 3 balık ve 1 köpek balığı ekliyoruz sahnemize. Köpek balığını seçip kod kısmına resimdeki kod parçalarını ekliyoruz. Köpek balığımız sürekli hareket halinde olacağı için Kontrol menüsünden “Sürekli Tekrarla” kod bloğunu alıyoruz. İç Kısmına ise köpek balığının farenin hareket yönünde hareket etmesi için Hareket menüsünden “Fare Oku yönünde dön” kod parçasını ekliyoruz. Böylece fareyi biz nereye götürürsek köpek balığıda o yönde gidecek. Giderken 3 adım atacak . Öncelikle Veri Menüsünden Yenen Balıkların sayısını tutması için “Yenen Balık” adında bir değişken oluşturuyoruz. Bunu tüm kuklalara uygula diyoruz. Balıklardan birini seçip içerisine kodları yazmaya başlıyalım. Oyun başlar başlamaz yenen balık 0 olsun. Balıklar görünsün. Balıklar sürekli hareket edeceği için Kontrol menüsünden “Sürekli Tekrarla” kod parçası ekleyip içerisine şu kod