SÜRE: 20 DK KAZANIMLAR 6.5.2.15. Tüm programlama yapılarını içeren özgün bir proje oluşturur. ANAHTAR KELİMELER Scratch, Proje, Kodlama MATERYALLER 6.2.16.A1 - Scratch Projesi Değerlendirme Ölçeği HAZIRLIK Projeleri değerlendirmek üzere öğrenci sunumları sırasında kullanacağınız 6.2.16.A1 - Scratch Projesi Değerlendirme Ölçeği’ni inceleyiniz. UYGULAMA Bu dersi ve sonraki haftaları öğrencileri Scratch’te bugüne kadar öğrendiklerini kullanarak kendi keşiflerini yapmalarına teşvik edecek bir proje çalışması ile tamamlayınız. Proje çalışmaları sırasında; • Öğrencilerin bireysel veya grup olarak tamamlayacağı bir proje yapmasını sağlayınız. • Öğrencilere, çalışmaları süresince zaman zaman başka öğrencilerden veya gruplardan destek alabileceklerini söyleyiniz. Örnek proje konuları şunlardır; Bir konu hakkında bilgi veren bir öğretici program, Belirli bir konuda alıştırmalar içeren bir alıştırma programı veya genel kültür yarışması, Belirli kuralları olan eğitsel bir oyun, Belirli bir
5-6. Sınıf Bilişim teknolojileri ve yazılım dersi ders notları, yillik plan, yazılı soruları ve online testler, zümre tutanakları, scratch ornekleri, mblock ile arduino örnekleri, bedava Tubitak afiş, poster ve davetiye psd'si indirebilirsiniz, Bilişim Teknolojileri dersiyle ilgili online test yapabilirsiniz. Bilişim ve İnternet kulübü yıllık planı ve çalışma örneklerini bulabilirsiniz.