Ana içeriğe atla

Kayıtlar

6.1.12 - ARA-TARA, SOR-SORGULA

Kazanımlar: 6.3.2.1. Arama motorlarını kullanarak ileri düzeyde araştırma yapar. 6.3.2.2. Bilgiye ulaşırken zararlı ve gereksiz içerikleri ayırt eder.               "Ulaşılan bilgilerin doğruluğu konusunda şüpheci yaklaşımlarla farklı kaynaklardan                            sorgulama  yapmaları sağlanır." 6.3.2.3. Bilgi yönetimi kavramını ve önemini ifade eder.              "Bilgi kirliliği konusunda duyarlı davranmanın gerekliliği vurgulanır." 6.3.2.4. EBA üzerinden farklı içeriklere erişim sağlar. Ünite Sunumu 6.1.12 A - Google Google Söyle Bana  Sunumunu İndirmek İçin TIKLAYINIZ 6.1.12 C - Bilgi Yönetimi ve Bilgi Kirliliği  İçin  TIKLAYINIZ 6.1.12 D - İyi ki Varsın Eba için  TIKLAYINIZ Ünite Afişi ve Etlinliği 6.1.12 B - Ben Şüpheciyim Çalışması İçin TIKLAYINIZ Şüpheciyim Ben Etkinliğinin Cevap Anahtarını İndirmek İçin  TIKLAYINIZ Ünite İnteraktif Testi 6.1.12 Ara Tara Sor Sorgula İnteraktif Doğru Yanlış Testi İçin TIKLAYINIZ Benzer Konular

6.1.11 B - Bilgisayar Ağları

SÜRE: 20 dk. KAZANIMLAR 6.3.1.1. Ağ kurmak için gerekli bileşenleri ve bileşenlerin özelliklerini açıklar. Donanım ve yazılım bileşenlerine vurgu yapılır. ANAHTAR KELİMELER Bilgisayar Ağları MATERYALLER 6.1.11.B1 - Bilgisayar Ağları Çalışma Kâğıdı HAZIRLIK Ders öncesinde Bilgisayar Ağları çalışma kâğıdını öğrenci sayısı kadar çoğaltınız. UYGULAMA Çalışma kâğıdını öğrencilere dağıtınız ve boşlukları doldurmaları için süre veriniz. Süre sonunda öğrencilerle birlikte soruları yanıtlayınız. Bilgisayar Ağları Çalışma Kağıdını İndirmek İçin TIKLAYINIZ Bilgisayar Ağları Çalışma Kağıdının Cevap Anahtarını İndirmek İçin  TIKLAYINIZ Bilgisayar Ağları Çalışma Kağıdının Bilgisayar Ortamındaki Hali İçin TIKLAYINIZ Benzer Konular: 6.1.11 Bilgisayar Ağları Konusuna Geri Dönmek İçin  TIKLAYINIZ

6.1.11 A - Kulaktan Kulağa Oyunu

SÜRE: 20 dk. KAZANIMLAR 6.3.1.1. Ağ kurmak için gerekli bileşenleri ve bileşenlerin özelliklerini açıklar. Donanım ve yazılım bileşenlerine vurgu yapılır. ANAHTAR KELİMELER Bilgisayar Ağları, Ağ Bileşenleri, Donanım, Yazılım, Ağ Kartı, Ağ Kablosu MATERYALLER 6.1.11.A1 - Kulaktan Kulağa Etkinlik Sözcükleri Kâğıdı HAZIRLIK Kulaktan Kulağa etkinlik sözlükleri kâğıdını grup sayısı kadar çoğaltınız. UYGULAMA Öğrencileri üç gruba ayırınız (sınıftaki öğrenci sayısına göre dört grup da olabilir). Sınıf ortamında yeterli alan olmaması durumunda öğrencilerin oturdukları sıralarda arka arkaya bir sıra oluşturmalarını da sağlayabilirsiniz. Öğrencilere “Kulaktan Kulağa” oyunu oynayacaklarını ve bu oyunda sessiz olmanın önemli olduğunu söyleyiniz. Oyunun kuralları aşağıdaki gibidir: • Grupların en arkasındaki öğrencilere üzerinde ağ bileşenleriyle ilgili sözcüklerin yazdığı kâğıtlardan biri verilir. • Öğrenciler ellerindeki kâğıtta bulunan sözcükleri önlerindeki öğrenciye f

6.1.11 C - Ağa Takılan Çözümler

SÜRE: 30 dk. KAZANIMLAR 6.3.1.2. Bir ağdan dosya ve yazıcı paylaşımı yapar. 6.3.1.3. Bilgisayar ağlarının boyutlarına ve bileşenlerine ilişkin farklılıkların nedenlerini tartışır. ANAHTAR KELİMELER Dosya ve yazıcı paylaşımı MATERYALLER 6.1.11. C1 - Ağa Takılan Çözümler Çalışma Kâğıdı HAZIRLIK Ders öncesinde gruplara yetecek kadar sayıda durumu, 6.1.11.C1 - Ağa Takılan Çözümler çalışma kâğıtlarından çıktı alarak kesiniz. UYGULAMA Öğrencileri sınıf mevcuduna göre üç ya da dört kişilik gruplara ayırınız. Gruplara aşağıdaki durumları içeren kâğıtlardan birini veriniz ve kâğıtta yazan durumu okumalarını, çözüme ulaştıracak önerilerde bulunmalarını söyleyiniz. Gruplar durumlara çözümler ürettikten sonra her grubu dinleyiniz ve diğer öğrencilere bulunan çözümler hakkında ne düşündüklerini ve bu çözümlere ekleme yapıp yapmayacaklarını sorunuz. Her durumun ardından durumun çözümünü (bilgisayar ağı, kablosuz bağlantı, dosya ve yazıcı paylaşımı gibi) öğrencilere açıklayınız,

6.1.11 D - Bilgisayar Ağları Değerlendirme Kağıdı

SÜRE: 10 dk. MATERYALLER 6.1.11.D1 - Bilgisayar Ağları Değerlendirme Kâğıdı HAZIRLIK Ders öncesinde öğrenci sayısı kadar 6.1.11.D1 - Bilgisayar Ağları değerlendirme kâğıdını çıktı alarak hazır bulundurunuz. UYGULAMA Öğrencilere soruların yazılı olduğu çalışma kâğıdını veriniz ve soruları yanıtlamaları için beş dakika süreleri olduğunu söyleyiniz. Sürenin ardından gönüllü öğrencilerden soruların yanıtlarını alınız. Eksik kalan noktaları tamamlayınız. Bilgisayar Ağları Değerlendirme Kağıdını İndirmek İçin TIKLAYINIZ Bilgisayar Ağları Değerlendirme Kağıdının Cevap Anahtarını İndirmek İçin TIKLAYINIZ Benzer Konular: 6.1.11 Bilgisayar Ağları Konusuna Geri Dönmek İçin  TIKLAYINIZ

Panel Söyleşi Afişi - PSD İndir

Panel ve Söyleşi afiş tasarımını indirmek için TIKLAYINIZ Benzer Konular: Tüm Photoshop Çalışmalarım İçin TIKLAYINIZ (Tüm  Photoshop Çalışmalarım  İçin Linline tıkladıktan sonra açılan sayfanın en altındaki "Diğer Yayınlara" tıklayarak diğer sayfadaki  Photoshop Çalışmalarına  ulaşabilirsiniz)

6.1.10 D - Kim Korkar Virüsten

SÜRE: 20 dk. KAZANIMLAR 6.2.3.6. Güvenlik yazılımlarının kullanım amaçlarını açıklar. ANAHTAR KELİMELER Güvenlik Duvarı, Antivirüs, Kare Kod, Zararlı Yazılım, Koruyucu Yazılım MATERYALLER 6.1.10.D1 - Koruyucu Yazılımlar Sunusu HAZIRLIK Koruyucu Yazılımlar sunusunu bilgisayarınıza indiriniz ve sınıfta yansıtarak sunuyu yapınız. UYGULAMA Sunuyu tahtaya yansıtarak, aşağıdaki açıklamalar doğrultusunda öğrencilere anlatınız.  Koruyucu Yazılımlar ve Kullanım Amaçları Sunusunu İndirmek İçin TIKLAYINIZ 6.1.10 Antivirüs Programları Ne Yapar? Doğru Yanlış Testi İçin  TIKLAYINIZ Benzer Konular: 6.1.10 Dijital Tehlikeler Konusuna Geri Dönmek İçin  TIKLAYINIZ