SÜRE: 20 DK.
KAZANIMLAR
5.5.2.7. Karar yapıları içeren algoritmalar geliştirir.
5.5.2.9. Döngü yapısı içeren algoritmalar oluşturur.
ANAHTAR KELİMELER
Algoritma, Yönerge, Algoritmik Düşünme.
MATERYALLER
5.2.15.A1 - “Kuş Yuvasına Giderken” Sunumu
HAZIRLIK
“5.2.15.A - Kuş Yuvasına Giderken” sunumu gözden geçirilebilir.
UYGULAMA
İlk olarak öğrencilere, Blockly Kuş Oyununun seviyelerini çözümlerken ne olduğunu hatırlayıp
hatırlamadıkları sorusu yöneltilir ve yanıtlar alındıktan sonra “6. Seviyeden sonraki seviyeleri
çözümlemeye çalışanlar oldu mu?” sorusu yöneltilir.
Yanıtların alınmasının ardından ‘5.2.15.A - Kuş Yuvasına Giderken” sunumundan yararlanılarak Kuş
oyunundaki aşamaları nasıl geçtikleri ve bu süreçte hangi kavramları kullandıkları hatırlatılır.
Benzer Konular:
5.2.15 Kaplumbağa kadar hızlıyım Konusuna Geri Dönmek İçin TIKLAYINIZ
Yorumlar
Yorum Gönder