Ana içeriğe atla

Kayıtlar

6.1.14 Excel Online Test - 2

Excel Online Test-2 1. A B C D 2. A B C D 3. A B C D 4. A B C D 5. A B C D 6. A B C D 7. A B C D 8. A B C D 9. A B C D 10. A B C D Sonuç = Testin Cevapları: Benzer Konular: Bilişim Teknoloji Dersi İle İlgili Online Testler İçin TIKLAYINIZ (Tüm Online Testler İçin Linkine tıkladıktan sonra açılan sayfanın en altındaki "Diğer Yayınlara" tıklayarak diğer sayfadaki online testlere ulaşabilirsiniz)

6.1.14 Excel Online Test - 1

Excel Online Test-1 1. A B C D 2. A B C D 3. A B C D 4. A B C D 5. A B C D 6. A B C D 7. A B C D 8. A B C D 9. A B C D 10. A B C D Sonuç = Testin Cevapları: Benzer Konular: Bilişim Teknoloji Dersi İle İlgili Online Testler İçin TIKLAYINIZ (Tüm Online Testler İçin Linkine tıkladıktan sonra açılan sayfanın en altındaki "Diğer Yayınlara" tıklayarak diğer sayfadaki online testlere ulaşabilirsiniz)

6.1.13 İletişim Araçları İnteraktif Eşleştirme Oyunu

  6. Sınıf bilişim teknolojileri ve yazılım dersi İletişim Araçları Ünitesini bitirdikten sonra interaktif ünite sonu değerlendirme etkinliği ile öğrenciler konuyu pekiştirmiş olurlar. Eksiklikleri varsa eksiklikleri görmeye imkan sağlar. Benzer Konular  Bilişim Teknoloji Dersi İle İlgili Online Testler İçin  TIKLAYINIZ (Tüm Online Testler İçin Linkine tıkladıktan sonra açılan sayfanın en altındaki "Diğer Yayınlara" tıklayarak diğer sayfadaki online testlere ulaşabilirsiniz)

5.1.13 Word Online Test - 3

  5. Sınıf bilişim teknolojileri ve yazılım dersinde word online test ile öğrenciler word konusunu pekiştirmiş olurlar. Eksiklikleri varsa eksiklikleri görmeye imkan sağlar. Yükleniyor… Benzer Konular  Bilişim Teknoloji Dersi İle İlgili Online Testler İçin  TIKLAYINIZ (Tüm Online Testler İçin Linkine tıkladıktan sonra açılan sayfanın en altındaki "Diğer Yayınlara" tıklayarak diğer sayfadaki online testlere ulaşabilirsiniz)

Scratch İle Dijital Ayak İzi Testi Oluşturma

 Derste öğrencilerimizin dijital ayak izi testini scratch ile yapacağız. Bunun için ekranımıza teste yönergeleri verecek bir kukla, evet ve hayır cevapları için 2 buton ekliyoruz. Sorduğumuz soruların cevabı evet ve hayır şeklinde olacağı için evet ve hayır sayısını tutacak değişkenler oluşturuyoruz. Testin sonunda ise evet sayılarının toplamını 2 ile hayır sayılarının toplamını 1 ile çarpıyoruz. Sonucu ise evet puan toplam ve hayır puan toplam değişkenine atıyoruz. Bu değişkenlerdeki değerleri toplayıp toplam puan değişkenine atıyoruz. Sonucun sayısal değerlerinin karşılığı var. Bunları yazının sonunda vereceğim. Geçelim kodlama kısmına; İnsan kuklamızın içine aşağıdaki kodları yazıyoruz. Yeşil bayrak tıklanınca evet, hayır ve toplam sonucu tutan değişkenleri 0 yapıyoruz. Sıfır yapmamızdaki amaç testi yeniden başlattığımızda daha önce testi yapanın puanları sıfırlansın, önceki test ile puanlar karışmasın. Sonra görünüm menüsünden 5 saniye boyunca ekranda test ile yönergeler çıkıp sonr

Bilge Kunduz Etkinliği

  Bilge Kunduz Uluslararası Enformatik ve Bilgi İşlemsel Düşünme Etkinliği  Her yıl Kasım ayında gerçekleştirilmektedir. Bu etkinlik  2014 yılından itibaren Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi ( BÖTE ) bölümü bünyesinde gönüllü akademisyenler ve öğretmenlerle yürütülmektedir. Etkinliğe T.C. Milli Eğitim Bakanlığı bünyesinde bulunan 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ve 10. sınıf ile hazırlık sınıfında okuyan tüm öğrenciler katılabilir. Okulunuzda ki öğrenciler ile etkinliğe katılarak hem hazırlık sürecinde hem de etkinlik esnasında zevkli vakitler geçirebilirsiniz. Bizlerde istekli ve bilişim kulübü öğrencilerimizle bu etkinliğe katılacağız.  Etkinliğe katılım aşamaları 1- Okulunuzun etkinliğe katılabilmesi için okulda bir kişi koordinatör olarak belirledikten sonra koordinatör  https://bilgekunduz.ankara.edu.tr/okul_kayit/  adresinden kayıt olduktan sonra kişinin kayıt esnasında yazdığı mail adresine bir kod gelecek. Bu kodu sınav günü sınava g