Ana içeriğe atla

Kayıtlar

6.1.8 Bilgilerimizi Ölçelim

Online Testler Bölümündeki Testleri Öğrencilere Çözdürebilirsiniz.  Online Test Bölümü İçin TIKLAYINIZ Benzer Konular: 6.1.9 Bilgim Değerli ve Önemli Konusu İçin TIKLAYINIZ 6.1.7 Dijital Dünya Konusu İçin TIKLAYINIZ 5.1.9 İnternette Arama, Bilgilerimi Tarama Konusu İçin TIKLAYINIZ

5.1.17 Sınıf Dergimiz Sahnede

Ünite Adı: 5.1.17 Sınıf Dergimiz Sahnede Kazanımlar: 5.4.2.7. İş birliğine dayalı olarak oluşturduğu belgeyi paylaşır. 5.4.3.6. İş birliğine dayalı olarak oluşturduğu sunuyu paylaşır. Ünite Etkinliği Sınıf Dergimiz Sahnede Çalışması İçin TIKLAYINIZ Benzer Konular: 5.1.18 Genel Tekrar Konusu İçin  TIKLAYINIZ 5.1.16 Ürünlerimizi Değerlendiriyoruz Konusu İçin  TIKLAYINIZ 6.1.17 Ses ve Video İşleme Programları Konusu İçin  TIKLAYINIZ

5.1.16 Ürünlerimizi Değerlendiriyoruz

Ünite Adı: 5.1.16 Ürünlerimizi Değerlendiriyoruz Kazanımlar: 5.4.2.7. İş birliğine dayalı olarak oluşturduğu belgeyi paylaşır. 5.4.3.6. İş birliğine dayalı olarak oluşturduğu sunuyu paylaşır. Ürün Değerlendirme Benim Dosyam, Benim Ürünlerim Çalışması İçin TIKLAYINIZ Benzer Konular: 5.1.17 Sınıf Dergimiz Sahnede Konusu İçin  TIKLAYINIZ 5.1.15 Dijital Ürün Oluşturuyorum Konusu İçin  TIKLAYINIZ 6.1.16 Bakalım Neler Öğrendik Konusu İçin  TIKLAYINIZ

6.1.7 Dijital Dünya

Kazanımlar: 6.1.1.4. Bilişim teknolojilerinin sosyal ve kültürel hayata katkıları ve riskleri örnekler üzerinden tartışır.   "Bilişim teknolojileri kullanılarak kültürler arası etkileşim olabileceği gibi kültürel bozulmaların da olabileceği ifade edilir." 6.2.2. Dijital Vatandaşlık 6.2.2.1. Dijital paylaşımların kendisi ve başkaları üzerindeki etkilerini fark eder.   "Dijital ayak izinin, kendisinden geride izler bıraktığı vurgulanır." 6.2.2.2. Öğrenci, bilişsel ve ahlaki gelişimine uygun olan dijital oyun ve içerikleri ayırt eder.   "Öğrencinin bilinçli bir kullanıcı olması için öz kontrol becerisini geliştirmesi sağlanır." Ünite Sunumu 6.1.7 A Bilgi - Bir Varmış Bir Yokmuş Eski Günlerde Sunumu İçin TIKLAYINIZ 6.1.7 D Bilgi - Oyun da Neymiş? Sunumu İçin  TIKLAYINIZ Ünite Afişi  6.1.7 B Drama - Yanlış Olan Ne? İçin TIKLAYINIZ 6.1.7 C Çalışma - Kendimi Arıyorum İçin TIKLAYINIZ  (Dijital Ayak İzi Afişi) Ünite Etkinliği 6.1.7 E Çalışma -

5.1.15 Dijital Ürün Oluşturuyorum

Ünite Adı: Dijital Ürün Oluşturuyorum Kazanımlar: 5.4.1.2. Görsellerle ilgili düzenleme işlemlerini yürütür. "Açık kaynak kodlu veya ücretsiz erişilebilen görsel işleme programları kullanılarak görseller üzerinde kesme, rengini değiştirme, yeni bir görsel çizme gibi etkinlikler yaptırılır." 5.4.2.3. Kelime işlemci programı ile oluşturduğu belgeyi düzenler. "Sayfa boyutu, dikey-yatay kullanımı, tablo ekleme, stil oluşturma gibi özellikler kullanılarak biçimlendirme yapılması sağlanır." 5.4.3.3. Sunu hazırlama programı ile oluşturduğu sunuyu düzenler. "Slayt düzeni değiştirme, animasyon ve etkileşim ekleme gibi özelliklerin kullanılması sağlanır." Ünite Etkinlikleri Sınıf Dergimizde Neler Olsun? Çalışması İçin TIKLAYINIZ Sınıf Dergimiz Hazır Çalışması İçin TIKLAYINIZ Benzer Konular: 5.1.16 Ürünlerimizi Değerlendiriyoruz Konusu İçin  TIKLAYINIZ 5.1.14 Sunum Yapıyorum Konusu İçin  TIKLAYINIZ 6.1.15 Veriler Filtreleniyor ve Sır

6.1.6 Dijital Dünyanın Suçluları

Kazanımlar: 6.2.1.6. Bilişim suçlarının neler olduğunu tanımlayarak ilgili kanunları özetler. 6.2.1.7. Bilişim suçlarına karşı alınabilecek önlemler ve stratejiler geliştirir. İnternet Bilgi İhbar Merkezi hakkında bilgi verilir. Ünite Sunumu ve Afişi 6.1.6 B Bilgi - Bilişim Suçları İçin  TIKLAYINIZ Ünite Etkinlikleri 6.1.6 A Bilgi - Bilişim Suçlarına Bir Örnek İçin TIKLAYINIZ 6.1.6 C Drama - Bence, Sence, Bilişim Suçları İçin TIKLAYINIZ Ünite Sonu Değerlendirme Testi 6.1.6 Dijital Dünyanın Suçluları Ünite Sonu Değerlendirme Testi İçin TIKLAYINIZ Benzer Konular: 6.1.7 Dijital Dünya Konusu İçin TIKLAYINIZ 6.1.5 Yaratıcı Ürünlerimiz Nasıl Korunuyor? Konusu İçin TIKLAYINIZ 5.1.6 Dijital Zorba Karşımda Durma Konusu İçin TIKLAYINIZ

5.1.14 Sunum Yapıyorum

Ünite Adı: 5.1.14 Sunum Yapıyorum Kazanımlar: 5.4.3. Sunu Programları 5.4.3.1. Sunu hazırlama programının arayüzünü ve özelliklerini tanır. 5.4.3.2. Belirli bir amaç için oluşturduğu sununun tasarımını ve bileşenlerini biçimlendirir. "Yazı tipi, yazı rengi, yazı büyüklüğü gibi özelliklerin tasarım ilkeleri doğrultusunda kullanılarak biçimlendirme yapılması sağlanır." 5.4.3.3. Sunu hazırlama programı ile oluşturduğu sunuyu düzenler. "Slayt düzeni değiştirme, animasyon ve etkileşim ekleme gibi özelliklerin kullanılması sağlanır." 5.4.3.4. Sunu hazırlama programı ile oluşturduğu sunuyu sunar. 5.4.3.5. Farklı sunu hazırlama programlarını keşfeder. Hobilerim- İçerik Hazırlama Uygulaması İçin TIKLAYINIZ Dergimizi Sergiliyoruz Çalışması İçin TIKLAYINIZ Power Point Uygulamaları Power Point Uygulamalarını indirmek için TIKLAYINIZ Benzer Konular: 5.1.15 Dijital Ürün Oluşturuyorum Konusu İçin  TIKLAYINIZ 5.1.13 Kelimeleri Nasıl İşlerim Konusu İçin  TIKLAY