Kazanımlar: 6.1.1.4. Bilişim teknolojilerinin sosyal ve kültürel hayata katkıları ve riskleri örnekler üzerinden tartışır. "Bilişim teknolojileri kullanılarak kültürler arası etkileşim olabileceği gibi kültürel bozulmaların da olabileceği ifade edilir." 6.2.2. Dijital Vatandaşlık 6.2.2.1. Dijital paylaşımların kendisi ve başkaları üzerindeki etkilerini fark eder. "Dijital ayak izinin, kendisinden geride izler bıraktığı vurgulanır." 6.2.2.2. Öğrenci, bilişsel ve ahlaki gelişimine uygun olan dijital oyun ve içerikleri ayırt eder. "Öğrencinin bilinçli bir kullanıcı olması için öz kontrol becerisini geliştirmesi sağlanır." Ünite Sunumu 6.1.7 A Bilgi - Bir Varmış Bir Yokmuş Eski Günlerde Sunumu İçin TIKLAYINIZ 6.1.7 D Bilgi - Oyun da Neymiş? Sunumu İçin TIKLAYINIZ Ünite Afişi 6.1.7 B Drama - Yanlış Olan Ne? İçin TIKLAYINIZ 6.1.7 C Çalışma - Kendimi Arıyorum İçin TIKLAYINIZ (Dijital Ayak İzi Afişi) Ünite Etkinliği 6.1.7 E Çalışma -
5-6. Sınıf Bilişim teknolojileri ve yazılım dersi ders notları, yillik plan, yazılı soruları ve online testler, zümre tutanakları, scratch ornekleri, mblock ile arduino örnekleri, bedava Tubitak afiş, poster ve davetiye psd'si indirebilirsiniz, Bilişim Teknolojileri dersiyle ilgili online test yapabilirsiniz. Bilişim ve İnternet kulübü yıllık planı ve çalışma örneklerini bulabilirsiniz.