Ana içeriğe atla

Kayıtlar

Bir Nesneyi Hareket Ettirme - Scratch

Scratch ile beraber bir nesneyi hareket ettirme örneği yapacağız.  Burada a tuşuna basılınca kedi karekteri sürekli olarak sonraki kılık’a geçer 15 adım atar ve 0.2 saniye bekler ve diğer kılığına geçerek yürüyen bir karakter haline getirmiş oluruz. Karakter sürekli olarak 10 adım gidip 1 sonraki kılığa geçip 0.1 saniye bekliyor sürekli olarak bunu tekrarlıyor. Bir yandan ise eğer kılığımız kenara değdi ise dekorumuz değişiyor. -184,-30 koordinatlarına gitmesinin sebebi sürekli yürüyen bir karakter dekor değiştiği için yeni dekorun en başından yürümeye başlaması lazım o yüzden karakterimizi bu noktaya gönderip yürüme işlemine devam ediyoruz. Çalışma Dosyasını İndirmek İçin TIKLAYINIZ Benzer Konular: Tüm Scratch Örnekleri İçin TIKLAYINIZ