Scratch ile beraber bir nesneyi hareket ettirme örneği yapacağız.
Benzer Konular:
Tüm Scratch Örnekleri İçin TIKLAYINIZ
Burada a tuşuna basılınca kedi
karekteri sürekli olarak sonraki kılık’a geçer 15 adım atar ve 0.2 saniye
bekler ve diğer kılığına geçerek yürüyen bir karakter haline getirmiş oluruz.
Karakter sürekli olarak 10 adım gidip 1 sonraki kılığa geçip
0.1 saniye bekliyor sürekli olarak bunu tekrarlıyor. Bir yandan ise eğer
kılığımız kenara değdi ise dekorumuz değişiyor. -184,-30 koordinatlarına
gitmesinin sebebi sürekli yürüyen bir karakter dekor değiştiği için yeni
dekorun en başından yürümeye başlaması lazım o yüzden karakterimizi bu noktaya
gönderip yürüme işlemine devam ediyoruz.
Çalışma Dosyasını İndirmek İçin TIKLAYINIZ
Benzer Konular:
Tüm Scratch Örnekleri İçin TIKLAYINIZ
Yorumlar
Yorum Gönder