Bir Nesneyi Hareket Ettirme - Scratch









Burada a tuşuna basılınca kedi karekteri sürekli olarak sonraki kılık’a geçer 15 adım atar ve 0.2 saniye bekler ve diğer kılığına geçerek yürüyen bir karakter haline getirmiş oluruz.


Karakter sürekli olarak 10 adım gidip 1 sonraki kılığa geçip 0.1 saniye bekliyor sürekli olarak bunu tekrarlıyor. Bir yandan ise eğer kılığımız kenara değdi ise dekorumuz değişiyor. -184,-30 koordinatlarına gitmesinin sebebi sürekli yürüyen bir karakter dekor değiştiği için yeni dekorun en başından yürümeye başlaması lazım o yüzden karakterimizi bu noktaya gönderip yürüme işlemine devam ediyoruz.

Çalışma Dosylarını İndirmek İçin TIKLAYINIZ

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

2017 - 2018 Eğitim öğretim yılı Bilişim Teknolojileri ve Yazılım Dersi Yıllık Planları

Bilişim Teknolojileri ve Yazılım Dersi Proje Konuları

Bilişim Teknolojilerinin Günlük Yaşamdaki Önemi