SÜRE: 15 dk. KAZANIMLAR 6.2.2.2. Bilişsel ve ahlaki gelişimine uygun olan dijital oyun ve içerikleri ayırt eder. Öğrencinin bilinçli bir kullanıcı olması için öz kontrol becerisini geliştirmesi sağlanır. ANAHTAR KELİMELER Oyun, Oyun Türleri, Oyun Platformları MATERYALLER 6.1.7.D1. - Oyun da Neymiş Sunusu HAZIRLIK Derse girmeden önce yapılacak olan sunu ve etkinlikleri gözden geçiriniz. Uygulama esnasında herhangi bir aksaklık yaşamamak için sunumlarınızı ve materyallerinizi önceden bilgisayarınıza yüklediğinizden emin olunuz. Etkileşimli tahtayı açarak görüntü ve ses kontrollerini yapınız. Sunumları öğretmen talimatlarına dikkat ederek gösteriniz. Oyun da Neymiş? Sunumunu İndirmek İçin TIKLAYINIZ Benzer Konular: 6.1.7 Dijital Dünya Konusuna Geri Dönmek İçin TIKLAYINIZ
5-6. Sınıf Bilişim teknolojileri ve yazılım dersi ders notları, yillik plan, yazılı soruları ve online testler, zümre tutanakları, scratch ornekleri, mblock ile arduino örnekleri, bedava Tubitak afiş, poster ve davetiye psd'si indirebilirsiniz, Bilişim Teknolojileri dersiyle ilgili online test yapabilirsiniz. Bilişim ve İnternet kulübü yıllık planı ve çalışma örneklerini bulabilirsiniz.