Ana içeriğe atla

Kayıtlar

6.1.6 Dijital Dünyanın Suçluları Ünite Sonu Değerlendirme Testi

  Benzer Konular  Bilişim Teknoloji Dersi İle İlgili Online Testler İçin TIKLAYINIZ (Tüm Online Testler İçin Linkine tıkladıktan sonra açılan sayfanın en altındaki "Diğer Yayınlara" tıklayarak diğer sayfadaki online testlere ulaşabilirsiniz)

6.1.5 Özgürlükten Sınırlılığa Açık Erişim Lisanslarını İnteraktif Sıralama Etkinliği

  6.1.5 Özgürlükten Sınırlılığa Açık Erişim Lisanslarını İnteraktif Sıralama Etkinliği ile konuyu daha iyi pekiştirmiş olursunuz Benzer Konular  Bilişim Teknoloji Dersi İle İlgili Online Testler İçin TIKLAYINIZ (Tüm Online Testler İçin Linkine tıkladıktan sonra açılan sayfanın en altındaki "Diğer Yayınlara" tıklayarak diğer sayfadaki online testlere ulaşabilirsiniz)

6.1.5 Açık Erişim Lisansı Eşleştirme Etkinliği

  6.1.5 Açık Erişim Lisansı Eşleştirme Etkinliği için aşağıdaki eşleştirmeleri yaparak konuyu pekiştirmiş olursunuz Benzer Konular  Bilişim Teknoloji Dersi İle İlgili Online Testler İçin TIKLAYINIZ (Tüm Online Testler İçin Linkine tıkladıktan sonra açılan sayfanın en altındaki "Diğer Yayınlara" tıklayarak diğer sayfadaki online testlere ulaşabilirsiniz)

5.1.5 Dijital Yurttaşlık İnteraktif Ünite Sonu Değerlendirme Oyunu

  Benzer Konular  Bilişim Teknoloji Dersi İle İlgili Online Testler İçin TIKLAYINIZ (Tüm Online Testler İçin Linkine tıkladıktan sonra açılan sayfanın en altındaki "Diğer Yayınlara" tıklayarak diğer sayfadaki online testlere ulaşabilirsiniz)

Zıplayan Robot Yapımı

  Bilişim ve İnternet kulübümüzde yaptığımız stem çalışmalarının bir başkası zıplayan robot.  Amaç; • Çocuklara farklı bir bakış açısı kazandırmak ve teorik bilgilerin pratiğe dönüştürülmesini, • Kendin yap mantığı öne alınarak kişilerin tüketimden üretime yönlendirilmesi, • Çocukların yaratıcılık ve inovatif düşüncelerini kullanması, • Keşfetme duygusu, tasarımsal düşünceyi dönüştürülmesi, • Eğlenerek öğrenme, takım ruhu ve paylaşımının olmasını, • El-göz-beyin koordinasyonlarını güçlendirilmesini sağlamaktır. Malzeme Listesi Anahtar switch (açma kapama butonu ) Pil yuvası – 2'li AA kalem pil için. 3 Volt DC motor. 3 adet pinpon topu. 3 adet düz tahta çubuk çift taraflı Bant veya silikon. 1 adet Oyuncak pervane veya küçük bir çubuk. Yapılışı: Pinpon toplarını silikon ile beraber düz tahta çubuklara yapıştırıyoruz. Sonra, çubukların üzerine DC motorumuzu ve pil yuvamızı silikon yardımıyla sabitliyoruz. Dc motorun ucuna oyuncak pervane veya güz bir çubuk geçiriyoruz. Böylece zıpla

Ressam Robot Yapımı

 Bilişim ve İnternet kulübümüzde ilk yaptığımız stem çalışmalarının başında ressam robot geliyor.  Amaç; • Çocuklara farklı bir bakış açısı kazandırmak ve teorik bilgilerin pratiğe dönüştürülmesini, • Kendin yap mantığı öne alınarak kişilerin tüketimden üretime yönlendirilmesi, • Çocukların yaratıcılık ve inovatif düşüncelerini kullanması, • Keşfetme duygusu, tasarımsal düşünceyi dönüştürülmesi, • Eğlenerek öğrenme, takım ruhu ve paylaşımının olmasını, • El-göz-beyin koordinasyonlarını güçlendirilmesini sağlamaktır. Malzeme Listesi Anahtar switch (açma kapama butonu ) Pil yuvası – 2'li AA kalem pil için. 3 Volt DC motor. Plastik bardak veya karton bardak. 3 adet renkli kalem. Bant veya silikon. Oynar gözler ve süsler(isteğe bağlı olarak) Küçük bir çubuk. Yapılışı: Karton bardağa silikon ile beraber renkli kalemleri ve pis yuvasını yapıştırıyoruz. Sonra DC motorumuzun montajını yapıp ucuna oyuncak pervane veya tahta küçük bir çubuk geçiriyoruz. İsteğe bağlı olarak süsleme amaçlı

6. Sınıf Artık Daha Bilinçliyim( İnternet Etiği)

  Benzer Konular  Bilişim Teknoloji Dersi İle İlgili Online Testler İçin TIKLAYINIZ (Tüm Online Testler İçin Linkine tıkladıktan sonra açılan sayfanın en altındaki "Diğer Yayınlara" tıklayarak diğer sayfadaki online testlere ulaşabilirsiniz)