Ana içeriğe atla

6.1.12 C - Bilgi Yönetimi ve Bilgi Kirliliği

6.1.12 C - Bilgi Yönetimi ve Bilgi Kirliliği
SÜRE: 20 dak.

KAZANIMLAR
6.3.2.3. Bilgi yönetimi kavramını ve önemini ifade eder.
             "Bilgi kirliliği konusunda duyarlı davranmanın gerekliliği vurgulanır."

ANAHTAR KELİMELER
Bilgi Yönetimi, Bilgi Kirliliği

MATERYALLER
6.1.12.C1 - Bilgi Yönetimi ve Bilgi Kirliliği Sunusu

HAZIRLIK
Bilgi yönetimi kavramı hakkında oluşturulan sunuyu inceleyiniz. Bilgi yönetimi ile ilgili örnekleri
artırabilirsiniz. Sunu ile ilgili soruları öğrencilere yöneltiniz. Bu sıralamaya özen gösterirseniz bilgi
yönetim mantığına kendilerinin erişmesini sağlayabilirsiniz. Sununun son bölümü bilgi kirliliği konusuna odaklanmıştır. Bilgi kirliliğinin ne olduğu ve örnekleri verilmiştir, bunlar üzerine öğrencilerin fikirlerini almaya çalışınız. Bilgi kirliliği konusunda daha iyi düşünmelerini sağlayacak örnekler araştırarak, daha fazla örnek sunabilirsiniz. Sununun sonunda internette bizi bekleyen tehlikelerden biri olan bilgi kirliliği ile ilgili slogan geliştirmeye çalışınız.

Bilgi Yönetimi ve Bilgi Kirliliği Sunumunu İndirmek İçin TIKLAYINIZ

Benzer Konular:

6.1.12 Ara-Tara Sor-Sorgula Konusuna Geri Dönmek İçin TIKLAYINIZ

Yorumlar

Popüler Yayınlar

Okul Kermesi Bilet ve Afiş Tasarımı - PSD İndir

Okul Kermes Bilet ve Afiş Tasarımının PSD Halini İndirmek İçin TIKLAYINIZ Benzer Konular: Tüm Photoshop Çalışmalarım İçin TIKLAYINIZ (Tüm  Photoshop Çalışmalarım  İçin Linkine tıkladıktan sonra açılan sayfanın en altındaki "Diğer Yayınlara" tıklayarak diğer sayfadaki  Photoshop Çalışmalarına  ulaşabilirsiniz)

Ders İçi Performans Ölçeği

Bilişim Teknolojileri ve Yazılım Dersi Ders içi performans ölçeğini aşağıdaki linkten indirebilirsiniz. Ölçek excel formatında olup otomatik hesaplama formülüde dahildir. https://drive.google.com/file/d/0B7zeuMp7XmllZTBHVkZGZG5kb1E/view?usp=sharing Ders içi performans ölçeği - 2 //Puanı otomatik olarak dağıtır https://drive.google.com/file/d/1bqSEqCMy8IYLTExzGPqjdZ3HMMmtrrTG/view?usp=sharing Benzer Konular: Sene Sonu Ders Kesim Raporu İçin TIKLAYINIZ Yazılı Kağıdı Teslim Tutanağı İçin TIKLAYINIZ Sınav Analizi İçin TIKLAYINIZ Dönem Sonu Yapılacak İşlemler İçin  TIKLAYINIZ Bilişim Teknolojileri Dersi Sene Sonu Zümresi İçin  TIKLAYINIZ

Scratch ile Pacman Oyunu Yapımı

Scratch ile beraber pacman oyun yapımı örneğini yapacağız. Scratch ile yapacağımız Pacman Oyun örneğe başlamadan önce internetten pacman oyunu için arka plan indirip scratch'te sahne dekor kısmına ekleme yapıyoruz. İndirdiğim arka plan koyu renkli olunca ben koyu renkleri beyaz ile boyadım. Kenarlıkları ise daha kalın yaptım. Arka planımızı çalışmamızın içine ekledikten sonra pacman karakterini oluşturmaya geldi. Pacman karakteri için sarı renkli tam bir daire çizdim. Ondan sonra çizgi aracını kullanarak merkeze doğru iki tane çizgi çizdim. Arada kalan kısmı silgi ile sildim. İsterseniz arkaplanı sil aracını kullanarak iki siyah çizgi arasını silebilirsiniz. Böylece, pacman karakterimiz ağzı açık bir vaziyette yerini aldı. Pacman karakterinin tam önüne kılavuz bir nokta oluşturdum. Bu bize hareket etmemizi sağlayacak. Ben kırmızı bir nokta oluşturdum. Biraz belirgin oldu, isterseniz bu kırmızı noktayı daha da ufaltabilirsiniz, isterseniz başka bir renk verip daha görünmez