Ana içeriğe atla

Atık Pil Toplama Broşürü

atık pil toplama broşürü




Atık Pil Toplama Broşürünü İndirmek İçin TIKLAYINIZ


Benzer Konular:

Tüm Photoshop Çalışmalarım İçin TIKLAYINIZ

(Tüm Photoshop Çalışmalarım İçin Linkine tıkladıktan sonra açılan sayfanın en altındaki "Diğer Yayınlara" tıklayarak diğer sayfadaki Photoshop Çalışmalarına ulaşabilirsiniz)

Yorumlar

Popüler Yayınlar

6.1.1 B Çalışma - Bir Ben Var Benden Teknolojik Çalışması

SÜRE: 15 dk. KAZANIMLAR 6.1.1.2. Bilgisayarların akıllı davranış modellerini kullanma biçimlerini açıklar. "Robot hareketi, konuşma, dili kullanma ve nesnelerin birbirleriyle olan bağlantılarına değinilir." ANAHTAR KELİMELER Algoritma, Robot, Akıllı Davranış Modeli MATERYALLER 6.1.1. B1 - Yeni Teknolojileri Biliyor muyuz? Sunusu HAZIRLIK Uygulamayı daha etkin yapabilmek adına ek ve tamamlayıcı uygulamalar düşünebilirsiniz. UYGULAMA BİT’in kullanım alanlarına ilişkin bilgilendirmenin ardından öğrencilere teknolojik gelişmeleri ne kadar takip ettiklerini sorunuz. Gelen yanıtlar doğrultusunda aşağıdaki listede yer alan ve öğrenciler tarafından belirtilmeyen teknolojileri duyup duymadıklarını sorunuz ve 6.1.1. B1 - Yeni Teknolojileri Biliyor muyuz? sunusunu slaytlar üzerinde yer alan bilgilerden yararlanarak gösteriniz. Öğrencilere robotlar hakkında neler bildiklerini sorunuz ve onlara aşağıdaki açıklamayı yapınız: Robotlar bizim gibi düşünüp karar ve...

Scratch ile Pacman Oyunu Yapımı

Scratch ile beraber pacman oyun yapımı örneğini yapacağız. Scratch ile yapacağımız Pacman Oyun örneğe başlamadan önce internetten pacman oyunu için arka plan indirip scratch'te sahne dekor kısmına ekleme yapıyoruz. İndirdiğim arka plan koyu renkli olunca ben koyu renkleri beyaz ile boyadım. Kenarlıkları ise daha kalın yaptım. Arka planımızı çalışmamızın içine ekledikten sonra pacman karakterini oluşturmaya geldi. Pacman karakteri için sarı renkli tam bir daire çizdim. Ondan sonra çizgi aracını kullanarak merkeze doğru iki tane çizgi çizdim. Arada kalan kısmı silgi ile sildim. İsterseniz arkaplanı sil aracını kullanarak iki siyah çizgi arasını silebilirsiniz. Böylece, pacman karakterimiz ağzı açık bir vaziyette yerini aldı. Pacman karakterinin tam önüne kılavuz bir nokta oluşturdum. Bu bize hareket etmemizi sağlayacak. Ben kırmızı bir nokta oluşturdum. Biraz belirgin oldu, isterseniz bu kırmızı noktayı daha da ufaltabilirsiniz, isterseniz başka bir renk verip daha görünmez ...

6.1.1 C Çalışma - Teknolojik Ben ve Ruhum

SÜRE: 25 dk. KAZANIMLAR 6.1.1.3. Bilişim teknolojilerinin beden ve ruh sağlığına etkilerini yorumlar. a) Teknoloji bağımlılığının sağlık ve zaman kaybına yol açabileceği vurgulanır. b) Aile ve sosyal çevreye ayrılan zamanın sanal ortam etkinliklerine ayrılan zamandan daha değerli olduğu vurgulanır. c) Teknolojiyi kullanırken zamanını etkili bir şekilde yönetme üzerinde durulur. ANAHTAR KELİMELER Doğru Oturma, Teknoloji Bağımlılığı, Zamanı Etkili Kullanma MATERYALLER 6.1.1.C1 - Nasıl Otursam? Görseli 6.1.1.C2 - Teknolojinin Öbür Yüzü Posteri 6.1.1.C3 - Teknolojinin Etkileri Çalışma Kâğıdı Ders öncesi 6.1.1.C1 - Nasıl Otursam Görseli’ni çıktı alarak sınıf panosuna asınız ve öğrencilerle görsel hakkında tartışınız. Teknolojinin faydalarının çok olmasına rağmen uygunsuz kullanımı hâlinde ciddi sağlık problemlerine neden olabileceğini hatırlatınız ve öğrencilerin bilgisayar kullanırken ergonomiye dikkat etmelerini söyleyiniz. Teknolojinin yanlış kullanımı sonucu ...