SÜRE: 20 DK.
KAZANIMLAR
5.5.2.7. Karar yapılarını içeren algoritmalar geliştirir.
ANAHTAR KELİMELER
Algoritma, Yönerge, Algoritmik Düşünme.
MATERYALLER
5.2.14.A1 - “Blockly ile Labirentten Nasıl Çıktık?” Sunumu
HAZIRLIK
Bu ilk çalışma ile sınıf içerisinde bir tartışma ortamı ile önceki haftalarda yapılan algoritmik düşünme
etkinlikleri ve Labirent oyunu hatırlatılarak uygulama sürecine teorik hazırlık yapılacaktır. Bu amaçla
“5.2.3 - Yönergeleri Takip Et” ve Blockly Kuş oyununun bölümlerini gözden geçirebilirsiniz.
UYGULAMA
İlk olarak öğrencilere, Labirent oyununda neler yaptıklarını hatırlayıp hatırlamadıkları sorusu yöneltilir
ve yanıtlar alındıktan sonra “5.2.14.A - Blocky ile Labirentten Nasıl Çıktık?” sunumundan yararlanılarak Labirent oyunundaki aşamaları nasıl geçtikleri ve bu süreçte hangi kavramları kullandıkları hatırlatılır.
Benzer Konular:
5.2.14 Kuş Gibi Uçuyorum Konusuna
Geri Dönmek İçin TIKLAYINIZ
Yorumlar
Yorum Gönder