SÜRE: 35 DK
KAZANIMLAR
6.5.2.5. Doğrusal mantık yapısını içeren programlar oluşturur.
6.5.2.6. Doğrusal mantık yapısını içeren programları test ederek hatalarını ayıklar.
6.5.2.7. Karar yapısını içeren programlar oluşturur
6.5.2.8. Karar yapısını içeren programları test ederek hatalarını ayıklar.
6.5.2.9. Çoklu karar yapıları içeren programlar oluşturur.
6.5.2.10. Çoklu karar yapısını içeren programları test ederek hatalarını ayıklar.
6.5.2.11. Döngü yapısını içeren programlar oluşturur.
6.5.2.12. Döngü yapısını içeren programları test ederek hatalarını ayıklar
ANAHTAR KELİMELER
Sıralama, Algoritmik Düşünme,Otomasyon
MATERYALLER
6.2.13.B1 - Uzaylıyla Sohbet Programlama Adımları
HAZIRLIK
Proje için Scratch kullanılacağından sınıfta internet bağlantısı olduğundan veya bilgisayarlarda Scratch
çevirimdışı uygulamasının kurulu olduğundan emin olunuz.
UYGULAMA
Öğrencilere şu açıklamaları yapınız;
Geçtiğimiz hafta iki karakteri birbirleriyle konuşturmuştuk, peki acaba oluşturacağımız karakter bize soru sorsa ve bizimle konuşsa sizce nasıl olurdu? Haydi deneyelim.
Proje adımlarını Scratch programını kullanarak üzerinde öğrencilerle eş zamanlı uygulayınız.
Konu ile ilgili dökümana aşağıdaki linkten ulaşabilirsiniz
Benzer Konular:
6.2.13 Düşünen Bilgisayar Konusuna Geri Dönmek İçin TIKLAYINIZ
Tüm Scratch Örnekleri İçin TIKLAYINIZ
(Tüm Scratch Örneklerine tıkladıktan sonra açılan sayfanın en altındaki "Diğer Yayınlara" tıklayarak diğer sayfadaki scratch örneklerinede ulaşabilirsiniz)
Yorumlar
Yorum Gönder