KAZANIMLAR 5.5.1.1. Günlük hayatta karşılaştığı problemlere çözüm önerileri getirir. 5.5.1.2. Verilen bir problemi uygun adımları kullanarak çözer. Bir problemi çözmek için farklı algoritmalar tasarlanabileceği vurgulanır. 5.5.1.4. Problem çözme sürecinde takip edilmesi gereken adımları fark eder. 5.5.1.5. Verilen bir problemi analiz eder. 5.5.1.6. Problemi çözmek için gerekli değişken, sabit ve işlemleri açıklar. MATERYALLER Makas, Kuru Boya 5.2.9.A1 - Tangram Çalışma Kâğıdı 5.2.9.A2 - Tangram Şekilleri Çalışma Kâğıdı Zarflar ya da ikiye katlanmış kâğıtlar / gazete kâğıtları vb.. 5.2.9.B1 - Robot Değişkenler Çalışma Kâğıdı 5.2.9 A ALGORİTMİK DÜŞÜNÜYORUM 5.2.9 B ZARFTAKİ DEĞİŞKENLER Benzer Konular: 5.2.8 Eyvah Akış Şemaları Karışmış Konusu İçin TIKLAYINIZ 5.2.10 Bilge Kunduz'u Ziyaret Konusu İçin TIKLAYINIZ 6.2.9 Scratch İle Tanışıyorum Konusu İçin TIKLAYINIZ
5-6. Sınıf Bilişim teknolojileri ve yazılım dersi ders notları, yillik plan, yazılı soruları ve online testler, zümre tutanakları, scratch ornekleri, mblock ile arduino örnekleri, bedava Tubitak afiş, poster ve davetiye psd'si indirebilirsiniz, Bilişim Teknolojileri dersiyle ilgili online test yapabilirsiniz. Bilişim ve İnternet kulübü yıllık planı ve çalışma örneklerini bulabilirsiniz.