Ana içeriğe atla

Kayıtlar

Panel Söyleşi Afişi - PSD İndir

Panel ve Söyleşi afiş tasarımını indirmek için TIKLAYINIZ Benzer Konular: Tüm Photoshop Çalışmalarım İçin TIKLAYINIZ (Tüm  Photoshop Çalışmalarım  İçin Linline tıkladıktan sonra açılan sayfanın en altındaki "Diğer Yayınlara" tıklayarak diğer sayfadaki  Photoshop Çalışmalarına  ulaşabilirsiniz)

Derece Elde Eden Öğrenciler Afişi - PSD İndir

Okulda yapılan deneme, sınav, turnuva v.s gibi etkinliklerde derece elde eden öğrenciler için kullanılabilir afiş. Afişin PSD halini İndirmek İçin TIKLAYINIZ Benzer Konular: Tüm Photoshop Çalışmalarım İçin TIKLAYINIZ (Tüm  Photoshop Çalışmalarım  İçin Linline tıkladıktan sonra açılan sayfanın en altındaki "Diğer Yayınlara" tıklayarak diğer sayfadaki  Photoshop Çalışmalarına  ulaşabilirsiniz)

5.1.18 Genel Tekrar

Ünite Adı: 5.1.18 Genel Tekrar SÜRE: 80dk. KAZANIMLAR Öğrendikleri bilgileri tekrar eder. ANAHTAR KELİMELER Tekrar UYGULAMA Tüm dönem işlenen konular sırası ile ele alınarak öğrencilerle soru-cevap şeklinde, akıllarında kalan bilgiler ve öğretmenin yönlendirme ve eklemeleri ile birlikte tekrar edilir. Bir sonraki yıl kapsamında işlenecek yeni konular hakkında bilgi verilerek dönem tamamlanır. 5. Sınıf Konu Tekrarı Online Testler ve İnteraktif Etkinlikler İçin TIKLAYINIZ Benzer Konular: 5.1.17 Sınıf Dergimiz Sahnede Konusu İçin  TIKLAYINIZ 6.1.17 Video'mu Düzenliyorum Konusu İçin  TIKLAYINIZ

5.1.17 Sınıf Dergimiz Sahnede

SÜRE: 80 dk. KAZANIMLAR 5.4.2.7. İş birliğine dayalı olarak oluşturduğu belgeyi paylaşır. 5.4.3.6. İş birliğine dayalı olarak oluşturduğu sunuyu paylaşır. ANAHTAR KELİMELER Dergi, Sunu, Poster MATERYALLER Hazırlanan Dergiler HAZIRLIK Öğrenciler dergilerinin posterini hazırlayarak çıktısını alır. Her grup dergisini duvara veya bir panoya asar. UYGULAMA 1. Bu etkinlikte öğrenciler hazırladıkları dergileri tüm sınıfla paylaşacaklar. Bu kapsamda önce gruplardan birer sözcü seçmelerini isteyin. 2. Grup sözcülerinden kendi dergilerini sınıfa tanıtmalarını isteyin. 3. Posterleri hep birlikte değerlendirin. Her posterin en beğenilen özelliğini belirleyin. 4. Ortaya çıkan tüm bu özellikler bir araya getirilerek, bir dergide olması gereken özellikleri ortaya koyarak dersi sonlandırın. Benzer Konular: 5.1.16 Sınıf Dergimiz Sahnede Konusuna Geri Dönmek İçin  TIKLAYINIZ

5.1.16 Benim Dosyam, Benim Ürünlerim

SÜRE: 80 dk. KAZANIMLAR 5.4.2.7. İş birliğine dayalı olarak oluşturduğu belgeyi paylaşır. 5.4.3.6. İş birliğine dayalı olarak oluşturduğu sunuyu paylaşır. ANAHTAR KELİMELER Ürün Dosyası MATERYALLER Öğrencilere ait dijital ürün dosyaları HAZIRLIK Öğrenciler daha önce hazırladıkları dijital ürün dosyalarını beraberlerinde getirir. UYGULAMA 1. Öğrenciler dosyalarını sergilerler. 2. Üç farklı öğrenciye ait üç farklı ürünü ilgili kontrol listesini kullanarak değerlendirmesini isteyin. 3. Eksik kalan ürünleri son olarak siz değerlendirerek her öğrenciye ürün dosyasına ilişkin bir puan verin. Bu puan süreç değerlendirmeye dair olduğu için genel notun %50’sini oluşturabilir. Benzer Konular: 5.1.16 Ürünlerimizi Değerlendiriyoruz Konusuna Geri Dönmek İçin  TIKLAYINIZ

5.1.15 Sınıf Dergimiz Hazır Çalışması

SÜRE: 35 dk. KAZANIMLAR 5.4.2.3. Kelime işlemci programı ile oluşturduğu belgeyi düzenler. "Sayfa boyutu, dikey-yatay kullanımı, tablo ekleme, stil oluşturma gibi özellikler kullanılarak biçimlendirme yapılması sağlanır." 5.4.3.3. Sunu hazırlama programı ile oluşturduğu sunuyu düzenler. "Slayt düzeni değiştirme, animasyon ve etkileşim ekleme gibi özelliklerin kullanılması sağlanır." ANAHTAR KELİMELER Dijital ürün MATERYALLER Dergi ile ilgili olarak önceki haftalarda hazırlanan ürünler. HAZIRLIK Bu etkinlikte öğrencilerin kelime işlemci programında hazırladıkları dergiyi, sunu programlarını kullanarak sunmalarını sağlayın. Dileyen öğrenciler tüm bilgilerini içeren bir posteri de sunu programında hazırlayıp sunabilirler. UYGULAMA 1. Öğrencilerin hazırladıkları dergiyi grup olarak sunmalarını isteyin. 2. Hazırlanacak sunu dosyasını gruptaki öğrencilerin daha önceden hazırladıkları sunu dosyaları içerisinden seçilmesini sağlayın. Seçilen ...

5.1.15 Sınıf Dergimizde Neler Olsun? Çalışması

SÜRE: 40 dk. KAZANIMLAR 5.4.1.2. Görsellerle ilgili düzenleme işlemlerini yürütür. "Açık kaynak kodlu veya ücretsiz erişilebilen görsel işleme programları kullanılarak görseller üzerinde kesme, rengini değiştirme, yeni bir görsel çizme gibi etkinlikler yaptırılır." 5.4.2.3. Kelime işlemci programı ile oluşturduğu belgeyi düzenler. "Sayfa boyutu, dikey-yatay kullanımı, tablo ekleme, stil oluşturma gibi özellikler kullanılarak biçimlendirme yapılması sağlanır." ANAHTAR KELİMELER Dijital ürün MATERYALLER Dergi ile ilgili olarak önceki haftalarda hazırlanan ürünler HAZIRLIK Öğrencilerin daha önce hazırladıkları dijital ürünlerini beraberlerinde getirmelerini sağlayın. UYGULAMA 1. İlk 5 dakika sınıfla ilgili yaptıkları ürünleri seçerek ve bir araya getirerek dergiyi oluşturacaklarına dair bilgi verin. 2. Öğrencilerden 4-5 kişilik gruplar oluşturarak önce dergi kapağına, sonra da dergi içeriğinde yer verecekleri tanıtım, şiir, spor vb. ala...