Ana içeriğe atla

Kayıtlar

Ödüllü Yarışma Afişi - Psd İndir

Ödüllü Afiş Tasarımı Ödüllü Yarışma Afişinin Psd halini indirmek için TIKLAYINIZ Benzer Yazılar: Tüm Photoshop Çalışmalarım İçin TIKLAYINIZ (Tüm  Photoshop Çalışmalarım  İçin Linkine tıkladıktan sonra açılan sayfanın en altındaki "Diğer Yayınlara" tıklayarak diğer sayfadaki  Photoshop Çalışmalarına  ulaşabilirsiniz)

Tuğla Kırma Oyun Yapımı -Scratch Örnekleri

Scratch Programı ile beraber Tuğla kırma oyun örneğini yapacağız.  Tuğla Kırma Oyun yapımı için Scratch kütüphanesinden 1 top, 1 Yeşil Çizgi(topu karşılayacak), 1 Kırmızı çizgi(top buraya çarptığında canı azalması için), 7 tanede buton ekledim(kütüphanede kiremit olmadığı için buton ekledim.) Topun içine yazılacak kodlar aşağıdadır.                              Öncelikle Kalan Can Veri kısmından bir değişken oluşturuyoruz. Kalan can değişkeni yeşil bayrak tıklanınca 5 olsun yapıyoruz. Eğer daha önceden oynanan veya yarım kalan oyun olma ihtimaline karşı her oyun başladığında kalan canı 5 yapıyoruz. Topun bir noktadan başlaması için 0,0 koordinatından topu başlatıyoruz. Topun her bir adımını 5 adım yapıyoruz. Devamlı hareket halinde olması için atacağı adımı sürekli tekrarla komutunun içine alıyoruz. Sürekli olarak topumuz 5 adım gidecek kenara geldiğinde geri dönmesi için “Kenara Geldiysek Sek” komutunu kullanıyoruz. Şimdi, topun yeşil çubuğa çarpınca geri döneb

Karşılıklı Maç Oyun Yapımı - Scratch Örnekleri

Scratch ile Karşılıklı maç oyun yapımı örneğini yapacağız. Scratch’te karşılıklı maç oyunu yapabilmek için scratch kütüphanesinden 1 top, 2 kalın çizgi (topu karşılamak için), 2 ince çizgi(bunlarda kale görevini görecekler) ekliyoruz. Arka plana da istediğiniz dekoru ekleyebilirsiniz. Skoru tutması için oyuncu-1 ve oyuncu-2 isimli 2 tane veri oluşturuyoruz. Öncelikle kale görevini görecek yeşil kalın çizgileri hareket ettireceğiz. Bu çizgiler sadece yukarı ve aşağı hareket edecekler. Yeşil bayrak tıklanınca bu çizgilerin hareket etmesi için öncelikle Kontrol kodlarının altında olan “Sürekli” kodunu ekliyoruz. Eğer, bunu eklemezsek hareket ettireceğimiz tuşa bastığımızda kaç adım hareket edecekse orada kalacaktır. Bu durum oluşmaması için sürekli hareket kodu eklemeliyiz. Sürekli kodu ekledikten sonra hareket ettireceğimiz tuşa basılı olup olmadığını “Eğer” kodu ile kontrol ediyoruz.  Eğer w tuşuna basılı ise yeşil çubuğu hareket ettir. Yukarı ve aşağı doğru hareket e

Dönem Sonu Yapılacak İşlemler

Okullarda 1. ve 2. Dönem Sonu Yapılacak İşlemler İçin TIKLAYINIZ Benzer Konular: Sene Sonu Ders Kesim Raporu İçin TIKLAYINIZ Yazılı Kağıdı Teslim Tutanağı İçin  TIKLAYINIZ Ders İçi Performans Ölçeği İçin  TIKLAYINIZ Sınav Analizi İçin TIKLAYINIZ

6.1.11 Bilgisayar Ağları

Kazanımlar: 6.3.1.1. Ağ kurmak için gerekli bileşenleri ve bileşenlerin özelliklerini açıklar.              Donanım ve yazılım bileşenlerine vurgu yapılır. 6.3.1.2. Bir ağdan dosya ve yazıcı paylaşımı yapar. 6.3.1.3. Bilgisayar ağlarının boyutlarına ve bileşenlerine ilişkin farklılıkların nedenlerini tartışır. Ünite Sunumu Bilgisayar Ağları Sunumunu indirmek İçin  TIKLAYINIZ Ünite Etkinliği 6.1.11 A - Kulaktan Kulağa Oyunu İçin TIKLAYINIZ 6.1.11 B - Bilgisayar Ağları İçin TIKLAYINIZ 6.1.11 C - Ağa Takılan Çözümler İçin TIKLAYINIZ 6.1.11 D - Bilgisayar Ağları Değerlendirme Kağıdı İçin TIKLAYINIZ İnteraktif Ünite Boşluk Doldurma Etkinliği 6.1.11 Bilgisayar Ağları Boşluk Doldurma Etkinliği İçin TIKLAYINIZ Benzer Konular: 5.1.11 İletişim Teknolojileri ve İşbirliği Konusu İçin  TIKLAYINIZ 6.1.10 Dijital Tehlikeler Konusu İçin  TIKLAYINIZ 6.1.12 Ara Tara Sor Sorgula Konusu İçin  TIKLAYINIZ