Fatih Projesi Çağrı Merkezi

Fatih projesinin kurulu olduğu okullarda alt yapı veya akıllı tahtalarla ilgili sorunlar veya arıza olduğunda 444 7 555 numarayı arıyarak arıza kaydı oluşturmanız yeterlidir. Arıza kaydı oluşturduğunuzda bulunduğunuz ildeki yetkili servise sorununuz bildirilmektedir.

5 Aralık 2016 tarihindeki son yapılan çalışma ile;

Eğitimde FATİH Projesi Çağrı Merkezi hizmetinin kapsam ve kalitesinin arttırılmasına yönelik Yenilik ve Eğitim Teknolojileri Genel Müdürlüğü bir çalışma başlatmıştır. Bu çalışma kapsamında 5 Aralık 2016 tarihinden itibaren 444 7 555 nolu hat üzerinden gelen arıza/şikayet/talep çağrılar ses kayıt sistemi üzerinden alınacaktır. Alınan çağrılar üzerinden yönlendirme ve sonuçlandırma işlemi YEĞİTEK tarafından takip edilecektir.

Fiber Altyapı İçin İletişim Mail Adresi:
erisim@eba.gov.tr

kmh@turktelekom.com.tr
444 4 564

Fatih Projesi Genel Sorunlar İçin Sesli Yanıt Sistemi Telefonu:
444 75 55

Fatih Projesi Vestel Akıllı Tahta Destek Hattı:
0850 222 4870


Vestel Akıllı Tahta Destek E-posta adresi:
vet@vestel.com.tr


Okul İçi Altyapı (Sentim - Yeni adıyla Kuralkan): 0850 209 65 65
Tablet Arızaları (General Mobile - Telpa): 0800 211 28 44
A3-A4 Çok Fonksiyonlu Yazısı: Çağrı Merkezi-444 0 141 Tel: 0212 339 23 00 Faks: 0212 339 23 22

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

2017 - 2018 Eğitim öğretim yılı Bilişim Teknolojileri ve Yazılım Dersi Yıllık Planları

Bilişim Teknolojileri ve Yazılım Dersi Proje Konuları

Bilişim Teknolojilerinin Günlük Yaşamdaki Önemi