Özel Okullarda Bilişim Teknolojilerinin ve Kodlama'nın Önemini Anladılar

Bahçeşehir Uğur Eğitim Kurumları İzmir’e 150 milyon TL’lik yatırım yapacak. İki kampüs ile Bahçeşehir Kolejleri genişlerken, yeni Uğur Okulları kampüsleri hayata geçecek. Karşıyaka, Konak, Güzelbahçe, Gaziemir’de hayata geçecek kampüslere 4 bin öğrenci eğitim görecek, bin kişi isdihdam edilecek.

İzmir’le İstanbul’un eğitimde yarışmasını istediğini belirten Uğur Eğitim Kurumları Yönetim Kurulu Başkanı Yücel, "Devrim niteliğindeki yeni eğitim anlayışının İzmir’de daha çabuk kabul gördüğünü, daha iyi, daha süratli bir şekilde uygulanabileceğini gördüm. Bilgi çağının gereksinimi neyse o eğitim anlayışıyla hareket ederek Steam (Bilim Teknoloji mühendisliği ve Matematik) modelini İzmir’de hayata geçiriyoruz. Herşeyin teknoloji olduğu bir dünyada, sanal düşüncenin, sanal zekanın gündemde olduğu bir dünyada eğitim padigmalarımızdaki öğretme metodları da değişmeli. Biz, öğrencilerimize anaokulundan itibaren kodlama yazmayı öğreteceğiz. Öğrenciler kendi oyunlarını yapabilecek, derslerde oyunu araç olarak kullanıp öğrenebilecek. Sanatı, yazılımı mutlaka her alanda işin içine sokacağız. Bu günün anlayışının bütünüyle baktığımız zaman artık fabrikasyon bir eğitim anlayışını terketmemiz lazım. Biz, öğrencileri tanıyan, öğrencilerin yetenek ve kabiliyetine doğru, sadece İzmir’de değil, dünyanın her noktasına ulaşabilecek ağa sahip olduğumuz için öğrencinin önünü açacağız" dedi

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

2017 - 2018 Eğitim öğretim yılı Bilişim Teknolojileri ve Yazılım Dersi Yıllık Planları

Bilişim Teknolojileri ve Yazılım Dersi Proje Konuları

Bilişim Teknolojilerinin Günlük Yaşamdaki Önemi