Ana içeriğe atla

2021 - 2022 Eğitim Öğretim Yılı İş Günü Takvimi



Eğitim Öğretim Yılı İş Günü Takvimi


Milli Eğitim Bakanlığınca (MEB), 2021-2022 eğitim öğretim yılına ait çalışma takvimi açıklandı.

Takvime göre, 2021-2022 eğitim ve öğretim yılında, öğretmenlerin mesleki çalışmaları 31 Ağustos 2021 Salı başlayacak.

Birinci dönem, 6 Eylül 2021 Pazartesi günü başlayıp 21 Ocak 2022 Cuma günü sona erecek.

2021-2022 eğitim ve öğretim yılında okul öncesi eğitim ile ilkokul 1. sınıfa başlayacak öğrenciler için 31 Ağustos-3 Eylül 2021'de uyum eğitimleri gerçekleştirilecek.

Birinci dönem ara tatili, 15 Kasım 2021 Pazartesi başlayacak ve 19 Kasım 2021 Cuma sona erecek. Yarıyıl tatili, 24 Ocak 2022 Pazartesi başlayıp 4 Şubat 2022 Cuma tamamlanacak.

 İkinci dönem, 7 Şubat 2022 Pazartesi başlayacak ve 17 Haziran 2022 Cuma sona erecek.

Takvime Aşağıdaki Linkten Ulaşabilirsiniz


2021 - 2022 Eğitim Öğretim Yılı Çalışma Takvimini indirmek için TIKLAYINIZ

Benzer Konular:

1.Dönem Bilişim Teknolojileri Zümresi İçin TIKLAYINIZ

2.Dönem Bilişim Teknolojileri Zümresi İçin TIKLAYINIZ

5.Sınıf Bilişim Teknolojileri ve Yazılım Ders Ders Notları İçin TIKLAYINIZ

6.Sınıf Bilişim Teknolojileri ve Yazılım Ders Ders Notları İçin TIKLAYINIZ

Scratch Uygulamaları İçin TIKLAYINIZ

Mblock İle Arduino Örnekleri İçin TIKLAYINIZ

Photoshop Çalışmalarım İçin TIKLAYINIZ

Online Testler İçin TIKLAYINIZ

Bilişim Teknolojileri ve Yazılım Dersi Proje Konuları İçin TIKLAYINIZ

(TIKLAYINIZ linkine tıkladıktan sonra açılan sayfanın en altında bulunan "Diğer Yayınları tıklayarak diğer sayfadaki içeriklere de ulaşabilirsiniz)


Yorumlar

Popüler Yayınlar

6.1.1 Teknolojinin Etkileri Eşleştirme Testi

Benzer Konular  Bilişim Teknoloji Dersi İle İlgili Online Testler İçin TIKLAYINIZ (Tüm Online Testler İçin Linline tıkladıktan sonra açılan sayfanın en altındaki "Diğer Yayınlara" tıklayarak diğer sayfadaki scratch örneklerinede ulaşabilirsiniz)

6.2.6 B FARKI FARK EDELİM

SÜRE: 15 DK. KAZANIMLAR 6.5.1.8. Hatalı bir algoritmayı doğru çalışacak biçimde düzenler. ANAHTAR KELİMELER Sabit, Değişken, Problem, Programlama MATERYALLER 6.2.6.B1 - Farkı Fark Edelim Çalışma Kâğıdı HAZIRLIK 6.2.6.B1 - Farkı Fark Edelim çalışma kâğıdını öğrenci sayısı kadar çoğaltınız. İlk örnek sınıfla birlikte yapılacağı için örneği yansıtmak üzere projeksiyon veya etkileşimli tahta gibi teknik donanımları hazırlayınız. UYGULAMA Çoğalttığınız 6.2.6.B1 - Farkı Fark Edelim çalışma kâğıdını öğrencilere dağıtınız. Hatalı olarak hazırlanan akış şemalarından bir tanesini etkileşimli tahta üzerinden öğrencilerle paylaşınız. Sınıfla birlikte seçtiğiniz akış şemasının senaryosundan yararlanarak akış şemasında yer alan hatayı tespit ediniz. Hatanın giderilebilmesi için gerekli değişikliği yine sınıfla birlikte gerçekleştiriniz. Seçtiğiniz örnek algoritmaların düzeltilmesinin ardından öğrencilere diğer algoritmalardaki hataları tespit ederek tespit ettikleri hataları

5.2.5 MANTIKLI DÜŞÜNÜYORUM

KAZANIMLAR 5.5.1.7. Problem çözümünde kullanılabilecek operatörlere örnek verir. 5.5.1.8. Problem çözümünde ifade ve eşitliklere örnek verir. 5.5.1.9. Problem çözümünde işlem önceliğine örnek verir. 5.5.1.10. Verilen bir problemin çözümünde operatörleri kullanır. 5.5.1.11. Verilen bir problemde ifade ve eşitlikleri kullanarak çözüm üretir. MATERYALLER 5.2.5.A1 - Mantıksal Operatör Örneği - Köprüler 5.2.5.C1 - Doğanın Renkleri Çalışma Kâğıdı ÖNERİLEN DERS AKIŞI A. Bilgi - Operatörler ve İşlem Önceliği (20 dk.) B. Çalışma - Sayı Tahmini (20 dk.) C. Çalışma - Bul Bakalım (30 dk.) D. Bugün Ne Öğrendik? (10 dk.) 5.2.5 A İŞLEM ÖNCELİĞİ ve İŞLEM ÖNCELİĞİ 5.2.5 B SAYI TAHMİNİ 5.2.5 C BUL BAKALIM Benzer Konular: 6.2.5 Farklı Yollardan Aynı Çözüm Konusu İçin TIKLAYINIZ 5.2.6 Bir Algoritma Masalı Konusu İçin TIKLAYINIZ 5.2.4 Ver Elini Veri Konusu İçin TIKLAYINIZ