12 Ocak 2015 Pazartesi

24. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresinde Niğde'de

24. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi







Eğitimin bu temel sorununa dikkat çekmek ve çözüm önerilerini tartışmak amacıyla Türkiye’de eğitim konusunda çalışmalarını sürdüren 14 sivil toplum örgütü  bir araya gelip bu önemli konuyu gündeme getirmek ve bunu 24. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresinin teması olarak karar verildi. Eğitim kamuoyunun ve tüm vatandaşların ilgisini çekmesi düşünülen bu kongreyi, Pegem Akademinin yürütücülüğünde Ulusal Eğitim Dernekleri olarak 16-19 Nisan 2015 tarihlerinde Niğde Üniversitesi Eğitim Fakültesi ile ortaklaşa düzenlemeyi kararlaştırıldı.

Eğitim bilimlerinin tüm çalışma alanlarında araştırma, inceleme ve uygulama yapan tüm bilim insanları ile öğretmenleri 16-19 Nisan 2015 tarihinde Niğde Üniversitesi Eğitim Fakültesinin ev sahipliğinde gerçekleştirilecek olan 24. Eğitim Bilimleri Kongresi’ne bekleniliyor.

Detaylı Bilgi İçin Tıklayınız

Benzer Haberler

25. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi için Tıklayınız



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder