5 Ekim 2016 Çarşamba

Bilgi ve İletişim Teknolojisi - 5.Sınıfların Ders Notu (1.bölüm)

BİLGİ ve İLETİŞİM TEKNOLOJİSİ NEDİR?
 Bilgi ve iletişim teknolojisi, bilginin üretilmesi, toplanması, biriktirilmesi, işlenmesi yayılması ve korunmasına yardımcı olan araçlara verilen isimdir. 
  
                       BİLGİ İLETİŞİM TEKNOLOJİLERİNİN ÖNEMİ
Bilgi ve iletişim teknolojisi, değişen dünya’da zaman kavramının önem kazanması ile birlikte bilgi ve iletişim teknolojileri de önem kazanmıştır. İnsanlar bilgiye daha hızlı biçimde elde etme isteği doğmuştur. Böylece, bit sayesinde insanlar bilgiye daha hızlı ulaşmakla birlikte; gerek eğitimde gerekse şirketlere önemli avantajlar sunmaktadır.

              İletişim teknolojilerinin yazılı iletişime sağladığı avantajlar şunlardır:
  •       Zaman Kaybını Azaltır.
  •       Bilgiye daha hızlı ulaşmamızı sağlar. 
  •       Hızlı haberleşmeyi sağlar


Bilgi ve İletişim Teknolojisi -  5.Sınıfların (2.bölüm) Ders Notlarına BURDAN ULAŞABİLİRSİNİZ



9 yorum:

  1. 5. ve 6.sınıfın notları aynı mı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet hocam aynı yıllık planı uyguladım seviyeleri aynı olduğu için.

      Sil
    2. hocam böyle bir şey yapabiliyor muyuz?

      Sil
    3. Hocam, seviyeleri aynıysa yapabilirsiniz. Sonuçta dersin kitabı yok, kılavuz kitap yok sadece bir öğretim programı var okadar dayanağımız bu olduğu için bende aynı planı uyguladım.

      Sil
    4. teşekkür ederim hocam ... ben bilişim tek. ve yazılım öğretmeni değilim bu şekilde paylaşımlarınıza devam ederseniz çok sevinirim şimdiden teşekkürler.bana çok yardımcı oldu

      Sil
    5. Takip ettiğiniz için saolun. Paylaşımlarım hafta hafta devam edecek hocam.

      Sil
  2. Çok güzel bir blog oluşturmuşsunuz hocam emeğinize sağlık. bu arada ben de 5 ve 6 larda aynı yıllık planı uyguluyorum

    YanıtlaSil
  3. Bende aynı planı uyguluyorum hocam müfredat ve ders kitabı olmadığı için sıkıntı olmaz

    YanıtlaSil